تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
النصر از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد

ناکامی بزرگ رونالدو

تیم پرستاره و گران‌قیمت النصر عربستان با وجود در اختیار داشتن کریستیانو رونالدو، برابر العین امارات شکست خورد و به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا نرسید.

کد خبر: ۱۶۲۵۵۶
۰۹:۲۱ - ۲۲ اسفند ۱۴۰۲

ناکامی بزرگ رونالدو

دیدارنیوز: النصر عربستان با شکست خانگی برابر العین امارات شانس صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد.

در نخستین بازی دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا دوشنبه شب تیم‌های النصر عربستان و العین امارات به مصاف هم رفتند که در پایان ۱۲۰ دقیقه وقت‌های قانونی و اضافه این مسابقه پیروزی ۴ بر ۳ برای النصر رقم خورد.

با توجه به پیروزی یک بر صفر العین در بازی رفت کار برای تعیین تیم صعودکننده به ضربات پنالتی کشیده شود که در این بخش العین ۳ بر یک پیروز شد و صعود کرد.

در طول ۱۲۰ دقیقه مسابقه عبدالرحمن غریب (۵+۴۵)، خالد عیسی (۵۱ - گل به خودی)، آلکس تلس (۷۲) و کریستیانو رونالدو (۱۱۸ - پنالتی) برای النصر گل زدند. گل‌های العین هم توسط صفیان رحیمی (۲۸ و ۴۵) و سلطان الشمسی (۱۰۷) به ثمر رسیدند.

نکته جالب توجه در این بین ناکامی ستاره‌های النصر مارسلو بروزوویچ، الکس تلس و اوتاویو در ضربات پنالتی بود که نتوانستند دروازه خالد عیسی را باز کنند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی