تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
درگیری در درمانگاه قم و واکنش‌های گسترده

زیباکلام: اگر اقدام آن روحانی موجه بوده، چرا به دنبال تنبیه عامل پخش فیلم هستند؟

صادق زیباکلام، استاد علوم سیاسی درباره درگیری یک طلبه با یک مادر قمی در درمانگاه به دلیل حجاب، نوشت: هیچ یک از مسئولین نظام اقدام روحانی در قم را مورد نکوهش قرار ندادند. برعکس، برخی هم آن‌را بعنوان اقدامی انقلابی علیه بی‌حجابی ستودند. می‌ماند این سوال که اگر آن اقدام موجه و اشکالی نداشته، در آن‌صورت چرا مسئولین بدنبال تنبیه کسانی هستند که فیلم آنرا به رسانه‌های خارجی داده‌اند؟

کد خبر: ۱۶۲۵۴۶
۱۹:۲۹ - ۲۱ اسفند ۱۴۰۲

زیباکلام

دیدارنیوز _ سرویس سیاسی: یک استاد علوم سیاسی به درگیری یک روحانی با مادری که نوزادش را در درمانگاه قم به همراه داشت، واکنش نشان داد.

به گزارش دیدارنیوز، درگیری و بحث بر سر پوشش زنان تنها چند روز پس از انتخابات بار دیگر تیتر رسانه‌ها شده و افکار عمومی را تحت تاثیر قرار داده است.

صادق زیباکلام، استاد علوم سیاسی درباره درگیری در درمانگاه قم نوشت: «هیچ یک از مسئولین نظام اقدام روحانی در قم را مورد نکوهش قرار ندادند. برعکس، برخی هم آن‌را بعنوان اقدامی انقلابی علیه بی‌حجابی ستودند. می‌ماند این سوال که اگر آن اقدام موجه و اشکالی نداشته، در آن‌صورت چرا مسئولین بدنبال تنبیه کسانی هستند که فیلم آنرا به رسانه‌های خارجی داده‌اند؟»

زیباکلام

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی