تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

آماده‌باش پلیس برای چهارشنبه‌سوری

سردار سعید منتظرالمهدی، سخنگوی فراجا از آماده‌باش پلیس برای جشن چهارشنبه‌سوری خبر داد و گفت: ۱۰ هزار و ۱۱۴ کیلوگرم انواع مواد محترقه و بالغ بر چهار میلیون و ۴۲۰ هزار عدد مواد قابل انفجار خطرناک در این مدت از سوی پلیس کشف شده است.

کد خبر: ۱۶۲۵۴۵
۱۹:۱۳ - ۲۱ اسفند ۱۴۰۲

آماده‌باش پلیس برای چهارشنبه‌سوری

دیدارنیوز: سخنگوی فراجا از کشف بیش از ۱۰ تن انواع مواد محترقه خطرناک در کشور خبر داد و گفت که شمار مواردی فوتی ناشی از حوادث مرتبط با چهارشنبه‌سوری از ابتدای اسفند تا کنون ۶۷ درصد رشد داشته است.

سردار سعید منتظرالمهدی با اشاره به نزدیکی به ایام چهارشنبه‌سوری گفت: از ابتدای اسفند ماه تاکنون شاهد افزایش ۲۴ درصدی مصدومان و ۶۷ درصدی جانباختگان حوادث ناشی از چهارشنبه‌سوری بودیم. به‌طوریکه در این مدت ۱۰ تن جان خود را از دست دادند و ۱۰ نفر از مصدومان نیز وضعیت جسمی بسیار بدی دارند.

وی با بیان اینکه۷۰ درصد مصدومان حوادث چهارشنبه‌سوری کمتر از ۱۸ سال سن دارند، اظهارکرد: نگرانی جدی برای جوانان و نوجوانان وجود دارد و از این رو تاکید می‌کنیم که خانواده‌ها حتما در این شب در کنار فرزندان خود بوده و بر رفتار آنان نظارت کنند.

سخنگوی فراجا با اشاره به حضور و آماده‌باش پلیس در چهارشنبه‌سوری اظهارکرد: همکاران من تا ساعات پایانی شب در کنار مردم بوده و با همکاری مردم نسبت به تامین نظم و امنیت و مقابله با ناهنجاری‌ها و ایجاد مزاحمت اقدام خواهند کرد. از مردم نیز می‌خواهیم که از انجام رفتار‌های خطرناک پرهیز کنند.

منتظرالمهدی در ادامه به کشفیات موادمحترقه از سوی پلیس در سراسر کشور اشاره کرد و گفت: ۱۰ هزار و ۱۱۴ کیلوگرم انواع مواد محترقه و بالغ بر چهار میلیون و ۴۲۰ هزار عدد مواد قابل انفجار خطرناک در این مدت از سوی پلیس کشف شده است. همچنین تعداد قابل توجهی از فروشندگان این مواد نیز از سوی پلیس دستگیر شده‌اند که برای آنان پرونده قضایی تشکیل شده و به جرمشان رسیدگی شده است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی