تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

عیادت وزیر ورزش از پیشکسوت استقلال و بازیکن بسکتبال

کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان از حسن روشن پیشکسوت استقلال و رهام یزدی بسکتبالیست مصدوم بر اثر سانحه رانندگی عیادت کرد.

کد خبر: ۱۶۲۵۴۴
۱۸:۴۵ - ۲۱ اسفند ۱۴۰۲

.

دیدارنیوز: وزیر ورزش و جوانان با حضور در بیمارستان شهدای تجریش از حسن روشن و رهام یزدی عیادت کرد.

به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان عصر امروز در بیمارستان شهدای تجریش حاضر شد و از حسن روشن بازیکن نامدار فوتبال ایران عیادت کرد.

روشن در بیمارستان بستری است و قرار است ظرف روز‌های آینده مرخص شود.

وزیر ورزش و جوانان همچنین با حضور بر بالین رهام یزدی، بازیکن بسکتبال مصدوم بر اثر سانحه تصادف در جاده ساوه عیادت کرد و ضمن گفتگو با مادر این بسکتبالیست نوجوان، گزارشی از وضعیت این نوجوان از پزشکان بیمارستان دریافت کرد.

در این دو عیادت، دکتر غلامرضا نوروزی رییس فدراسیون پزشکی ورزشی نیز حضور داشت و وزیر ورزش و جوانان دستورات لازم را برای پیگیری وضعیت پزشکی روشن و یزدی صادر کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی