تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
فرمانده انتظامی شرق استان تهران خبر داد

برخورد قاطع با حادثه‌آفرینان چهارشنبه‌سوری

دلاور القاصی مهر، فرمانده انتظامی شرق استان تهران در آستانه جشن چهارشنبه‌سوری از برخورد قاطع با حادثه‌آفرینان این مراسم خبر داد.

کد خبر: ۱۶۲۵۳۲
۱۶:۵۵ - ۲۱ اسفند ۱۴۰۲

.

دیدارنیوز: فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: رویکرد پلیس در چهارشنبه آخر سال، با بهره‌گیری از ابزار‌های فرهنگی و اجتماعی با هدف پیشگیری از آسیب‌های این شب سنتی است، اما پلیس با حادثه‌آفرینان و فروشندگان مواد محترقه به شدت و بدون اغماض برخورد می‌کند و با هماهنگی قوه قضاییه برای این افراد به سرعت پرونده قضایی تشکیل می‌شود.

دلاور القاصی مهر با اشاره به اینکه پلیس مخالف شادی مردم نیست و خواهان سلامت آحاد جامعه است، افزود: جشن چهارشنبه پایان سال ریشه کهن دارد و مبتنی بر پیوند خانوادگی و شادی است که از سوی افراد سودجو به بستری برای آسیب به جان و اموال مردم تبدیل شده است.

القاصی مهر به آمادگی کامل پلیس شرق استان تهران برای ایجاد فضای ایمن، ایجاد آرامش و سلامت شهروندان در چهارشنبه آخر سال اشاره کرد و ادامه داد: برخی افراد سودجو در این آیین با اقدام به ساخت و فروش مواد محترقه خطرناک زمینه را برای ایجاد حوادث ناگوار برای خانواده‌ها به‌خصوص افراد جوان، نوجوان همچنین کودکان موجب می‌شوند که این مسئله بیش از اقدامات پیشگیرانه پلیس نیازمند نظارت خانواده‌ها است.

رئیس پلیس شرق استان تهران تاکید کرد: پلیس برای جلوگیری از هرگونه آسیب به نوجوانان و جوانان که سرمایه‌های خانواده‌ها و کشور هستند، از مدت‌ها قبل اقدام به شناسایی افراد سودجو و جمع‌آوری این مواد محترقه خطرناک کرده است.

القاصی مهر با بیان اینکه امسال با اقدامات به‌موقع پلیس کشفیات قابل ملاحظه‌ای انجام شد، افزود: هشدار پلیس به برهم زنندگان نظم و سلامت مردم این است که با آن‌ها برخورد قاطع و شدید خواهد شد.

وی گفت: با هماهنگی قوه قضاییه برای توزیع کنندگان و حادثه آفرینان چهارشنبه آخر سال به سرعت پرونده قضایی تشکیل می‌شود همچنین برای سه‌شنبه شب همه نیرو‌های پلیس بصورت آماده باش کامل در سراسر شهرستان‌های ۷ گانه استان شامل (ورامین، پاکدشت، قرچک، پیشوا، پردیس، دماوند و فیروزکوه) در آمادگی کامل برای برقرار نظم و امنیت و برخورد با حادثه آفرینان هستند.

رئیس پلیس شرق استان تهران در خاتمه از مردم خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تحرک افراد سودجو و بر هم زنندگان امنیت و ایمنی مردم، موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی