تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
به مناسبت ماه مبارک رمضان مطرح شد

جو بایدن: بهترین آرزوها را برای مسلمانان جهان داریم

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا روز یکشنبه در پیامی به مناسبت فرا رسیدن ماه رمضان نوشت: من و جیل (بانوی اول آمریکا) بهترین آرزوها و دعا‌ها را برای مسلمانان سراسر کشورمان و سراسر جهان داریم.

کد خبر: ۱۶۲۵۲۶
۱۲:۴۰ - ۲۱ اسفند ۱۴۰۲

جو بایدن:

دیدارنیوز: رئیس جمهور آمریکا در پیام خود به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان نوشت: من و جیل (بانوی اول آمریکا) بهترین آروز‌ها و دعا‌ها را برای مسلمانان سراسر کشورمان و سراسر جهان داریم.

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا روز یکشنبه در پیامی که به مناسبت فرا رسیدن ماه رمضان منتشر کرد مدعی شد تصدیق می‌کند که مقطع زمانی کنونی «دردی عظیم» برای بسیاری از مسلمانان آمریکا به وجود آورده و متعهد به رهبری کردن تلاش‌های بین‌المللی در راستای تحویل کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه شد.

به نوشته پایگاه هیل جو بایدن در بیانیه خود نوشت: «امشب همچنان که با پدیدار شدن هلال ماه جدید شروع ماه مقدس اسلامی رمضان رقم می‌خورد، من و جیل (بانوی اول آمریکا) بهترین آرزوها و دعا‌ها را برای مسلمانان سراسر کشورمان و سراسر جهان داریم.»

در ادامه این بیانیه نوشته شده است: «این ماه مقدس زمانی برای تفکر و نوسازی است. این ماه امسال در ضمن دوره‌ای آکنده از رنجی عظیم فرا رسیده است. جنگ در نوار غزه درد و رنجی وحشتناک را به مردم فلسطین تحمیل کرده است.»

بایدن همچنین تصدیق کرد بیش از ۳۰۰۰۰ فلسطینی در ضمن حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه که در پی عملیات هفتم اکتبر طوفان الاقصی از سوی رزمندگان مقاومت فلسطین به راه افتاد، جان خود را از دست داده‌اند.

او در ادامه بیانیه خود بیان کرد برخی از فلسطینی‌های کشته شده در غزه «اعضای خانواده مسلمانان آمریکایی هستند که عمیقا امروز عزادار عزیزان از دست رفته خود هستند.»

بایدن در ادامه این بیانیه همچنین تصدیق کرد حدود دو میلیون فلسطینی بر اساس برآورد‌ها آواره شده و نیازمند غذا، آب، دارو وسرپناه هستند.

رئیس جمهور آمریکا ادعا کرد: «همچنان که مسلمانان سراسر جهان در روز‌ها و هفته‌های آینده گرد هم می‌آیند تا روزه خود را افطار کنند درد و رنج مردم در یاد من و یاد خیلی‌های دیگر خواهد بود.»

رئیس جمهور آمریکا که در سال انتخابات به سر برده و درگیر مبارزات انتخاباتی است، با انتقاد‌های شدیدی از سوی مردم کشورش به ویژه مسلمانان آمریکا به خاطر پاسخش به جنگ در غزه و تداوم حمایتش از جنایات رژیم صهیونیستی مواجه شده و کارزار‌هایی از سوی معترضان برای رای ندادن به او به راه افتاده است.

بایدن با این وجود تلاش کرد با تاکید بر برنامه‌هایی که اخیرا برای تحویل کمک به غزه از جمله با تاسیس یک بندرگاه موقت در سواحل این باریکه و ارسال کمک با چتر از هوا اعلام کرده خودش را خیرخواه مردم این باریکه جنگزده نشان داده و تلاش‌های دولتش برای کمک به آن‌ها را برجسته کند.

رئیس جمهور آمریکا همچنین وعده داد برای افزایش کمک‌رسانی به غزه از راه زمینی با همکارری با اسرائیل تلاش کرده و تاکید کرد «این کمک‌رسانی را از طریق مسیر‌های بیشتر و گشایش گذرگاه‌های بیشتر برای دادن کمک‌های بیشتری به تعداد بیشتری از مردم» تسهیل کند.

بایدن همچنین بر تعهدش به تقویت تلاش‌ها در راستای راه‌حل دو دولتی تاکید کرده و تایید می‌کند که مسلمانان در خاک این کشور با «ظهور مجدد نفرت و خشونت» علیه جوامع خود مواجه شده‌اند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی