تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در خاورمیانه چه خبر است

تخریب سیستماتیک خانه‌ها در غزه

در صد و‌ پنجاه و هفتمین روز از «طوفان الاقصی» و جنگ میان اسرائیل و حماس، ارتش بی‌رحم نتانیاهو همچنان در حال کشتار مردم بی‌دفاع در غزه است.

کد خبر: ۱۶۲۵۰۳
۰۸:۴۳ - ۲۱ اسفند ۱۴۰۲

لحظه به لحظه با «طوفان الاقصی»؛ سفر مخفیانه رئیس سیا به مصر

دیدارنیوز _ سرویس بین‌الملل: جنگ خونین حماس و اسرائیل در غزه وارد صد و پنجاه و هفتمین روز خود شد.

جنگ حماس و اسرائیل که از بامداد روز شنبه ۱۵ مهرماه با حمله گروه فلسطینی حماس آغاز شد، خاورمیانه و جهان را تحت تاثیر خود قرار داده و ارتش بی‌رحم نتانیاهو همچنان در حال کشتار است.

در ادامه خبر‌های جدید از این جنگ خونین را می‌خوانید:

ساعت: ۱۷:۳۳/ تخریب سیستماتیک خانه‌ها در سراسر غزه

شبکه الجزیره قطر گزارش داد که حملات اسرائیل در سراسر غزه با هدف قرار دادن مناطق مسکونی توسط نیرو‌های اسرائیلی افزایش یافته است.

آنروا (آژانس امداد و کار سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی) می‌گوید با آغاز ماه رمضان «گرسنگی در همه جای غزه است» و بار دیگر خواستار «آتش بس فوری» در این ماه مبارک است.

لحظه به لحظه با «طوفان الاقصی»؛ رمضان بدون آتش بس در غزه

ساعت: ۱۷:۱۶/ رمضان بدون آتش بس در غزه از راه رسید

امید‌های بین‌المللی برای دستیابی به آتش‌بس در نوار غزه قبل از ماه مبارک رمضان، روز یکشنبه، ساعاتی پیش از آغاز ماه روزه‌داری توسط فلسطینی‌ها و سایر مسلمانان، از بین رفت.

نیویورک تایمز در این باره می‌نویسد: حماس خواهان آتش بس فراگیر است که اسرائیل آن را رد کرده است.

به نقل از جماران، مصر، قطر و ایالات متحده به دنبال میانجی‌گری میان اسرائیل و حماس قبل از آغاز ماه مبارک رمضان در روز دوشنبه بودند.

همه خوش بین بودند که بتوانند در لحظه آخر به توافقی دست پیدا کنند که در سایه آن اسیران اسرائیلی در ازای تعدادی از زندانیان فلسطینی آزاد شوند. اما هفته‌ها مذاکرات غیرمستقیم به بن بست خورد.

ساعت: ۱۲:۲۲/ تعداد شهدای غزه به ۳۱ هزار و ۱۱۲ تن رسید

وزارت بهداشت غزه از شهادت ۳۱ هزار و ۱۱۲ فلسطینی و زخمی شدن ۷۲ هزار و ۷۶۰ نفر دیگر در نتیجه تجاوزات مداوم رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفت اکتبر گذشته خبر داد.

به نقل از ایسنا، وزارت بهداشت در نوار غزه پیشتر اعلام کرد که ۲۰۰۰ پرسنل بهداشتی در شمال نوار غزه ماه رمضان را بدون سحری و افطار آغاز می‌کنند.

ساعت: ۱۱:۰۱/ آمریکا انتظار حمله به رفح را ندارد

با شکست تلاش‌ها برای برقراری آتش‌بس در نوار غزه پیش از فرا رسیدن ماه رمضان، شبکه تلویزیونی «سی‌ان‌ان» به نقل از دو منبع آمریکایی خبر داد که دولت جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا، انتظار ندارد نیرو‌های اسرائیلی با آغاز ماه رمضان فورا دامنه عملیات نظامی خود در نوار غزه را به سوی جنوب این باریکه و رفح گسترش دهند.

به گزارش «سی‌ان‌ان»، بنی گانتز، عضو کابینه جنگ اسرائیل در جریان سفر به ایالات متحده در اوایل ماه جاری، به واشینگتن نسبت به احتمال آغاز عملیات نظامی اسرائیل در رفح در صورت عدم دستیابی به توافق آتش‌بس موقت که براساس آن حماس گروگان‌ها را با تل‌آویو مبادله خواهند کرد، هشدار داد.

به نقل از العربیه، از سوی دیگر، بایدن شنبه ۱۹ اسفند در مصاحبه‌ای با «ام اس ان بی سی» گفت: «نتانیاهو حق دفاع از اسرائیل و ادامه حمله به حماس را دارد. اما او باید مراقب جان بی‌گناهانی باشد که در اثر اقدامات انجام شده کشته می‌شوند.»

بایدن افزود: «به نظرم این اقدامات بیشتر از اینکه به نفع اسرائیل باشد، به ضرر آن است.»

ساعت: ۱۰:۵۱/ درگیری شدید بین مقاومت و نظامیان اسرائیل

مقاومت فلسطین اعلام کرد که درگیری‌های شدیدی بین نیرو‌های مقاومت و ارتش اسرائیل در مناطق جنوبی محله الزیتون واقع در جنوب شهر غزه در جریان است.

ساعت: ۱۰:۳۹/ رئیس جمهور تونس پایان یافتن جنایات اشغالگران را خواستار شد

رئیس جمهور تونس خواستار پایان دادن به جنایت‌های اسرائیل علیه ملت فلسطین شد.

به نقل از ایسنا، قیس سعید، رئیس جمهور تونس در جریان سخنرانی خود در مسجد «الزیتونه» در پایتخت تونس به مناسبت ماه مبارک رمضان خواستار پایان یافتن «جنایت رژیم صهیونیستی و جنگ نسل‌کشی» علیه ملت فلسطین شد.

ساعت: ۰۸:۳۳/ سفر مخفیانه رئیس سیا به مصر با هدف برقراری آتش‌بس موقت در غزه

روزنامه قطری العربی الجدید به نقل از منابعی گزارش داد که رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) به تازگی سفر مخفیانه‌ای به مصر داشته و درباره برقراری آتش‌بس موقت در غزه مذاکره کرده است.

به نقل از ایرنا، بر اساس این گزارش، طی این سفر امکان دستیابی به آتش بس انسانی کوتاه مدت ۲ تا چهار روزه با آغاز ماه مبارک رمضان بررسی شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی