تیتر امروز

سانحه هوایی ورزقان؛ عزای عمومی در ترکیه، آمریکا تسلیت گفت/ عزاداری در مشهد +ویدیو
سقوط دردناک بالگرد ابراهیم رئیسی در آذربایجان شرقی (بروزرسانی می‌شود)

سانحه هوایی ورزقان؛ عزای عمومی در ترکیه، آمریکا تسلیت گفت/ عزاداری در مشهد +ویدیو

روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه، بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و حسین امیرعبداللهیان، وزیرخارجه در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و صبح روز دوشنبه رئیس جمعیت هلال احمر از پیدا شدن لاشه بالگرد...
ابراهیم رئیسی تلاش می‌کرد دولتی فراجناحی باشد/امیرعبداللهیان «شهید قدس» است
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «کنعانی‌مقدم» واقعه شهادت رییس‌جمهوری و هیات همراه را بررسی می‌کند:

ابراهیم رئیسی تلاش می‌کرد دولتی فراجناحی باشد/امیرعبداللهیان «شهید قدس» است

یکی از سیاستمداران در گفت‌وگو با دیدار معتقد است که رییسی با جمع کردن منتقدان و موافقان زیر یک سقف تلاش می‌کرد فراجناحی باشد.
اندیشکده آمریکایی: برای شکست روسیه در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد(قسمت اول)
از چشم جهان (۱۵۰)

اندیشکده آمریکایی: برای شکست روسیه در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد(قسمت اول)

تازه‌ترین بسته حمایتی در حوزه امنیت ملی آمریکا در قبال اوکراین، که در آوریل امسال تصویب شد، به دولت جو بایدن رئیس جمهور آمریکا اجازه می‌دهد، برای ادامه حمایت از اوکراین علیه تجاوز روسیه، به تولید...

فروش فوری لاماری ایما هیبرید در اسفند ماه تمدید شد

شرکت آرین پارس موتور طی اطلاعیه ای از افزایش ظرفیت فروش لاماری ایما HEV (هیبرید) با موعد تحویل ۳۰ روزه خبر داد و طرح فروش تا روز سه شنبه ۲۲ اسفند ادامه دارد.

کد خبر: ۱۶۲۴۹۹
۰۶:۵۳ - ۲۱ اسفند ۱۴۰۲

فروش فوری لاماری ایما هیبرید در اسفند ماه تمدید شد

 

دیدارنیوز ـ سرویس اقتصادی: آرین پارس موتور در بخشنامه‌ای اعلام کرد با توجه به افزایش ظرفیت عرضه خودروی لاماری ایما هیبرید (HEV) در نخستین مرحله عرضه خودروی مذکور در سامانه یکپارچه عرضه خودرو‌های وارداتی، مهلت انجام فرآیند پیش ثبت نام تا پایان روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۲٫۱۲٫۲۲ تمدید می‌شود.

متقاضیان واجد شرایط که قبلا در سامانه یکپارچه عرضه خودرو‌های وارداتی اقدام به پیش ثبت نام کرده‌اند می‌توانند به صورت اینترنتی و از طریق مراجعه به سایت saleauto.ir جهت انجام فرآیند مذکور اقدام نمایند.

مشخصات و آپشن‌های لاماری ایما هیبرید

لاماری ایما هیبرید، از یک پیشرانه ترکیبی قدرتمند بهره می‌برد که شامل یک موتور بنزینی ۱.۵ لیتری و یک موتور الکتریکی است. این ترکیب، قادر به تولید ۱۷۴ اسب بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتن متر گشتاور است که از طریق گیربکس e-CVT به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

علاوه بر قدرت فراوان، لاماری ایما هیبرید از سطح مصرف سوخت بسیار مناسبی نیز برخوردار است. این خودرو در هر ۱۰۰ کیلومتر مسیر ترکیبی، تنها ۳.۵ لیتر بنزین مصرف می‌کند که رقم قابل قبولی به شمار می‌رود. از لحاظ عملکرد نیز، لاماری ایما هیبرید می‌تواند با شتاب صفر تا صد در ۸.۱ ثانیه، به حداکثر سرعت ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت دست یابد.

در بخش ایمنی، لاماری ایما هیبرید مجهز به ۶ ایربگ است که در زمان تصادف از سرنشینان جلو محافظت می‌کنند. همچنین سیستم‌های ایمنی پیشرفته‌ای نظیر ABS، EBD، ESP، HDC، HAC، TCS، HBA، TPMS، ایزوفیکس، سیستم پایش باد لاستیک‌ها و ایموبیلایزر در این خودرو تعبیه شده است.

در زمینه آسایش و رفاه نیز، لاماری ایما هیبرید از امکانات متنوعی بهره می‌برد. آینه‌های جانبی برقی مجهز به گرم‌کن، چراغ خوشامدگویی و حافظه، صندلی برقی راننده با قابلیت تنظیم در ۱۰ جهت، صندلی برقی شاگرد راننده با قابلیت تنظیم در ۴ جهت، قابلیت تنظیم ارتفاع نور چراغ‌های جلو، نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی اطلاعات سرگرمی، نمایشگر پشت فرمان ۱۰.۲۵ اینچی تمام دیجیتالی، دوربین دید عقب، دوربین ۳۶۰ درجه، دوربین ثبت وقایع رانندگی، سنسور پارک عقب، رادار نقطه کور، استارت دکمه‌ای، سیستم ورود بدون کلید، دیلایت، اتولایت، سیستم هشدار عبور ترافیک از عقب، سیستم هشدار انحراف از خط، سیستم کمکی تغییر لاین، سیستم هشدار تصادف از سمت جلو، کروز کنترل، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، کول باکس ردیف عقب، خروجی برق ۵ و ۱۲ ولت، پورت USB و سانروف پانورامیک از جمله امکانات رفاهی این خودرو به شمار می‌روند.

جدول شرایط فروش فوری لاماری ایما هیبرید در اسفند ‍۱۴۰۲

مدل          ۲۰۲۳

قیمت مصوب           ۱.۸۹۸.۴۰۰.۰۰۰ تومان

روش فروش            نقدی

رنگ بندی               مشکی، سفید، خاکستری

جریمه تأخیر            ۳۰ درصد (سالیانه)

سود مشارکت/ سود انصراف     صفر درصد

 

برچسب ها: لاماری ایما
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی