تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال مطرح شد

باشگاه پرسپولیس: جایگاه مناسب‌تری برای زنان در نظر بگیرید

در فاصله سه روز تا دربی ۱۰۳ پایتخت، باشگاه پرسپولیس در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال درخواست کرد تا جایگاه مناسب‌تری برای حضور زنان در ورزشگاه آزادی در نظر گرفته شود.

کد خبر: ۱۶۲۴۸۵
۱۷:۲۸ - ۲۰ اسفند ۱۴۰۲

باشگاه پرسپولیس: جایگاه مناسب‌تری برای زنان در نظر بگیرید

دیدارنیوز: باشگاه پرسپولیس در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران درخواست کرد، برای ایجاد امکانات بهتر جهت حضور بانوان در ورزشگاه آزادی و اختصاص سکو‌هایی مناسب‌تر برای استقرار ایشان، پیگیری و رایزنی‌های لازم صورت بگیرد.

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، با تلاش‌های فراوان وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال ایران و سازمان لیگ بود که طلسم شکست، تا پس از سال‌ها شاهد حضور بانوان سرزمین‌مان در ورزشگاه‌ها باشیم. چنان‌که تمام عرصه‌های دیگر کشور حضور دارند. سنگ بنای این اتفاق شاید از همان فینال لیگ قهرمانان آسیا گذاشته شد. رئیس فیفا نیز آن روز در ورزشگاه آزادی حضور داشت.

حال، شاهد آن هستیم؛ بانوان پرسپولیسی که در ورزشگاه آزادی حضور می‌یابند به سبب سکویی که به آن‌ها اختصاص داده شده است با مشکلاتی رو به رو هستند و البته امیدواریم جایگاهی مناسب‌تر با دید بهتر برای تماشای مسابقه، به ایشان اختصاص یابد.

باشگاه پرسپولیس در این ارتباط نامه‌ای را برای فدراسیون فوتبال به عنوان متولی امر فوتبال در کشور ارسال کرده است. البته تردید نداریم هم وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال و هم سازمان لیگ نسبت به این امر دغدغه دارند، ولی باشگاه پرسپولیس به سهم و اختیارات خود در این ارتباط پیگیر خواهد بود تا شرایط بهتری برای هواداران پرسپولیس فراهم گردد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی