تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

قتل هولناک زن جوان با شعله‌های آتش

یک مرد ۴۷ ساله که سابقه اعتیاد داشته است، اعتراف کرد روز حادثه به دلیل اختلافات خانوادگی روی خودش و همسرش بنزین ریخته که این حادثه هولناک منجر به قتل همسرش شده است.

کد خبر: ۱۶۲۴۸۴
۱۷:۲۰ - ۲۰ اسفند ۱۴۰۲

قتل هولناک زن جوان با شعله‌های آتش

دیدارنیوز: مرد جوانی که با بنزین اقدام به آتش‌افروزی کرده و باعث قتل همسرش شده بود، به ارتکاب جنایت اعتراف کرد.

چندی قبل، فریاد‌های سوختم سوختم زن جوانی سکوت صبحگاهی محله حمزه‌آباد را در هم شکست و خیلی زود حادثه آتش‌سوزی در طبقه همکف یک خانه به سامانه ۱۲۵ اطلاع‌رسانی آتش‌نشانی شهرداری تهران گزارش داده شد که با اعلام این خبر آتش‌نشانان راهی محل حادثه شدند و حریق را مهار کرد.

امدادگران اورژانس که در محل حضور داشتند خیلی زود زن و شوهر جوانی که در این حادثه هدف سوختگی قرار گرفته بودند را به بیمارستان شهدای یافت‌آباد منتقل کردند. در این میان ماموران کلانتری ۱۳۱ شهرری متوجه شدند این آتش‌سوزی عمدی است که همین کافی بود تا پرونده قضایی در شعبه هفتم دادسرای شهرری تشکیل شود.

اقدامات درمانی روی این زوج جوان ادامه داشت تا اینکه ۵ روز بعد زن جوان ۳۱ ساله روی تخت بیمارستان براثر سوختگی شدید فوت کرد و ماجرای این حادثه مرگبار در بیسیم کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ پیچید و تحقیقات جنایی کلید زده شد.

خیلی زود مرد ۴۷ ساله که سابقه سرقت، اعتیاد دارد، هدف تحقیق قرار گرفت و در اظهارات ضد و نقیضی گفت: روز حادثه با همسرم بخاطر اختلافات خانوادگی مشاجره پیدا کردم که در این میان ناگهان کنترلم را از دست دادم و بنزین را روی خودم و او ریختم، اما از آتش زدن پشیمان شدم برای همین به حمام رفتم و لباس‌هایم را عوض کردم؛ دقایقی بعد همسرم به دلایل نامشخصی بنزین را روی خودش ریخت و اقدام به آتش‌افروزی کرد که در این حادثه من نیز مصدوم شدم.

متهم که قصد داشت با ایفای نقش جنون تیم جنایی را گمراه کند با دستور قضایی برای آزمایش‌های تخصصی به پزشکی قانونی منتقل که در آنجا مشخص شد مرد جوان دارای سلامت عقل و روان است؛ بررسی‌های دقیق‌تر نیز حکایت از آن داشت این زوج جوان به خاطر اعتیار مدام با یکدیگر درگیری داشتند.

تحقیقات همچنان ادامه داشت تا اینکه اسفندماه امسال، متهم سکوت خود را شکست و گفت: بخاطر اعتیادی که دارم با همسرم مشاجره شدیدی پیدا کردم و بنزین را روی خودم و او ریختم، اما بخاطر اینکه بخاری روشن بود منجر به آتش‌سوزی شد قصد ارتکاب جنایت را نداشتم و به همسرم علاقه‌مند بودم.

پس از اعتراف متهم، کارآگاهان ماموریت یافتند تا با اقدامات اطلاعاتی و بررسی دقیق‌تر صحنه جرم تحقیقات خود را در رابطه با این جنایت هولناک ادامه دهند.

با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، متهم جهت سیرمراحل قانونی با قرار بازداشت موقت راهی زندان شد و تحقیقات جهت روشن شدن زوایای پنهان پرونده همچنان ادامه دارد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی