تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
مردم با حضور خود در انتخابات دشمنان را مات کردند

پزشکیان: عمل‌نکردن مسوولان به شعار‌ها، مردم را نسبت به نظام دلسرد کرد

مسعود پزشکیان، نماینده و منتخب مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: گرانی، گرفتاری، کم‌کاری و عمل نکردن مسوولان و منتخبان به شعار‌های خود موجب شده که مردم نسبت به نظام دلسرد شوند.

کد خبر: ۱۶۲۴۸۰
۱۴:۱۱ - ۲۰ اسفند ۱۴۰۲

پزشکیان: عمل‌نکردن مسوولان به شعار‌ها، مردم را نسبت به نظام دلسرد کرد

دیدارنیوز: منتخب مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: مردم با حضور خود در انتخابات دشمنان را مات کردند و نگذاشتند که آنان به اهداف شوم خود برسند.

مسعود پزشکیان افزود: علی‌رغم خباثت و تلاش‌های دشمنان برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات و کاستی‌های موجود در روند اداری و اجرایی، مردم با حضور خود در پای صندوق‌های رأی دشمنان نظام را ناامید کردند.

وی به اتخاذ تدابیری برای جلب نظر قشر خاکستری برای شرکت در انتخابات اشاره کرد و گفت: دولت باید شرایط را فراهم می‌کرد تا قبل از اینکه هیأت‌های اجرایی انتخابات، رد صلاحیت گسترده‌ای انجام دهند نفراتی که دارای وجهه عمومی و اجتماعی خوبی نزد مردم بودند کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌شدند و در این راستا نیز من تمام این موارد را در جلسه روسای احزاب با ریاست جمهوری بیان کردم.

وی برنامه چهار ساله خود را عملیاتی کردن شعار انتخاباتی «قانون، عدالت و حق» عنوان کرد و ادامه داد: مشکل استان در عدم تحقق حق خودمان است که من در مجلس برای اجرایی کردن قانون و عدالت تلاش خواهم کرد و در راستای منویات مقام معظم رهبری باید به قوانین عمل کنیم.

پزشکیان، مقصر مشکلات موجود را مسئولان دانست و افزود: مشکل در قانون گذاری و عملکرد مسئولان است و نه در مردم؛ گرانی، گرفتاری، کم‌کاری و عمل نکردن مسئولان و منتخبان به شعار‌های خود موجب شده که مردم نسبت به نظام دلسرد شوند.

شایان ذکر است، مسعود پزشکیان در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با ۹۵ هزارو۹۹۳ رأی به عنوان دومین نفر منتخب مردم تبریز، آذرشهر و اسکو راهی مجلس شورای اسلامی شد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی