تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

حذف سهمیه بنزین نوروزی

جواد اوجی، وزیر نفت دولت سیزدهم گفته که سهمیه نوروزی بنزین نداریم، اما تلاش می‌کنیم هموطنان در نوروز بدون بنزین نمانند.

کد خبر: ۱۶۲۴۵۷
۱۰:۳۴ - ۲۰ اسفند ۱۴۰۲

حذف بنزین نوروزی

دیدارنیوز: وزیر نفت گفت: سهمیه نوروزی بنزین نداریم، اما تلاش می‌کنیم هموطنان در نوروز بدون بنزین نمانند.

جواد اوجی روز شنبه در گفت وگوی خبری تصریح کرد: سهمیه نوروزی بنزین نداریم، اما تلاش می‌کنیم هموطنان در نوروز بدون بنزین نمانند.

پیش از این در اولین روز‌های اسفندماه مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی گفت: متوسط مصرف بنزین در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۲ تا ۱۳ درصد افزایش داشته است و در حال حاضر تمامی بنزین را از پالایشگاه‌های داخل تحویل می‌گیریم.

جعفر سالاری‌نسب در جمع خبرنگاران با بیان اینکه میزان کنونی مصرف را در حال حاضر ۱۱۵ میلیون لیتر است، اظهار کرد: به خاطر تقارن نوروز با ایام ماه رمضان هنوز مشخص نیست که چه میزان مصرف افزایش پیدا کند، اما میزان ذخایر کافی است و مشکلی نیست.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی