تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
در جلسه سران قوا چه گذشت؟

تاکید بر تسریع در رسیدگی به مردم سیل‌زده و جلوگیری از گران فروشی

در نشست روسای قوای مجریه و قضائیه و مقننه با حضور سید ابراهیم رئیسی، غلامحسین محسنی اژه‌ای و محمدباقر قالیباف، بر تسریع در رسیدگی به مردم سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان تاکید شد.

کد خبر: ۱۶۲۴۳۷
۱۹:۱۴ - ۱۹ اسفند ۱۴۰۲

تاکید سران قوا بر تسریع در رسیدگی به مردم سیل‌زده

دیدارنیوز: سران سه قوه بر ضرورت تسریع در خدمات رسانی و تامین مایحتاج ضروری مردم در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان تاکید کردند.

نشست روسای قوای مجریه و قضائیه و مقننه با حضور سید ابراهیم رئیسی، غلامحسین محسنی اژه‌ای و محمدباقر قالیباف به میزبانی رئیس مجلس شورای اسلامی در بهارستان برگزار شد.

در این نشست، سران سه قوه ضمن بررسی آخرین گزارش‌ها از وضعیت سیل سیستان و بلوچستان و امدادرسانی به مردم سیل‌زده ضمن تشکر از تلاش‌های انجام شده، بر سرعت بخشیدن به خدمات امدادی و تامین مایحتاج ضروری اهالی این مناطق تاکید کردند.

موضوع تنظیم بازار بخصوص اقلام اساسی در آستانه ماه مبارک رمضان و عید نوروز و جلوگیری از گران فروشی به ویژه در کالا‌های ضروری مورد نیاز مردم از دیگر مورد مطرح شده در جلسه سران قوای بود.

در این جلسه مسئله انتخابات نیز مطرح شد. روسای سه قوه ضمن تقدیر از مجاهدت سیاسی مردم در ۱۱ اسفند بر لزوم توجه به مطالبات مردم و رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی تاکید کردند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی