تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.

جریمه میلیاردی برای نانوای گران‌فروش

با اعلام مدیر کل تعزیرات حکومتی تهران، یک مجتمع نانوایی به اتهام گرانفروشی ۲۰ هزار قرص نان، ۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال جریمه شد.

کد خبر: ۱۶۲۴۳۰
۱۸:۰۹ - ۱۹ اسفند ۱۴۰۲

جریمه میلیاردی برای نانوای گران‌فروش

دیدارنیوز: مدیر کل تعزیرات حکومتی تهران از جریمه یک مجتمع نانوایی به اتهام گرانفروشی ۲۰ هزار قرص نان خبر داد و گفت: این واحد صنفی متخلف ۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال جریمه شد.

احمد جعفری نسب با اشاره به برگزاری مستمر گشت‌های تعزیراتی در سطح استان تهران اظهار داشت: شعبه ۱۲۰ بدوی تعزیرات حکومتی تهران پرونده گرانفروشی یک مجتمع نانوایی را در خصوص ۲۰ هزار قرص نان بررسی کرد.

وی افزود: جزئیات این پرونده شامل فروش ۲ هزار قرص نان لواش به ارزش ۲۱۰ میلیون ریال، ۹ هزار قرص نان بربری به ارزش ۳۶۰ میلیون ریال و ۹ هزار قرص نان سنگک به ارزش ۳۶۰ میلیون ریال است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی تهران در ادامه گفت: شعبه با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و متهم را به پرداخت ۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

جعفری نسب در پایان خاطرنشان کرد: با همراهی بازرسین اداره جهاد کشاورزی استان تهران در گشت مشترک، پرونده این تخلف را جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی