تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

آماده‌باش کامل هلال احمر برای نوروز

پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر از آماده باش کامل این جمعیت برای نوروز ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: بالگرد‌های هلال احمر در ایام نوروز با تمام توان از حوادث پشتیبانی خواهند کرد و در آماده باش کامل قرار خواهند داشت.

کد خبر: ۱۶۲۴۱۷
۱۳:۱۵ - ۱۹ اسفند ۱۴۰۲

آماده‌باش کامل هلال احمر برای نوروز

دیدارنیوز: رئیس جمعیت هلال احمر کشورمان با اعلام آماده باش کامل این جمعیت برای نوروز ۱۴۰۳ از افزایش دوبرابری نیروی انسانی و لجستیک در این ایام خبر داد.

پیرحسین کولیوند در جریان رزمایش خودرویی طرح نوروزی جمعیت هلال احمر که پیش از ظهر امروز در محدوده حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد، گفت: جمعیت هلال احمر بر اساس وظیفه ذاتی خود که کاهش آلام بشری است و همچنین به سبب وجود امدادگران و داوطلبان ایثارگر خود، همواره در حوادث و طرح‌های مختلف حضوری پررنگ و قابل توجه دارد. هلال احمر در طرح‌هایی نظیر طرح نوروزی، طرح اربعین، طرح زمستانی، طرح تابستانی و ... همواره در آماده‌باش کامل قرار دارد.

وی با بیان اینکه خدمت خالصانه و بی منت به مردم از­ ویژگی‌های جمعیت هلال احمر است، گفت: مردم ما نیز مردم نوع دوستی هستند و همواره درکنار همنوعان آسیب دیده و مددجوی خود در داخل و خارج کشور قرار می‌گیرند. همین موضوع به امدادگران ما نیز انگیزه بیشتری برای کمک می‌دهد. در حال حاضر بیش از یک هفته از سیل در استان سیستان و بلوچستان گذشته است و امدادگران و نجاتگران همچنان مشغول خدمات رسانی به مردم سیل زده هستند. در زلزله ترکیه، حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه و ... نیز مردم ما در کنار همنوعان خود ایستادند.

کولیوند با اشاره به طرح نوروزی جمعیت هلال احمر نیز گفت: با توجه به اینکه همه ساله در ایام نوروز شاهد افزایش سفر‌ها هستیم، جمعیت هلال احمر نیز همسو با دستگاه‌هایی نظیر پلیس راهور، راهداری و ... طرح نوروزی خود را آغاز کرد. در طرح نوروزی امسال نیروی انسانی و توان خودروی و لجستیک جمعیت هلال احمر افزایشی دو برابری داشته است.

رئیس جمعیت هلال احمر ادامه داد: بالگرد‌های هلال احمر نیز هم در ایام نوروز با تمام توان از حوادث پشتیبانی خواهند کرد و در آماده باش کامل قرار خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه استفاده از تمامی ظرفیت‌ها در دستور کار است، گفت: جمعیت هلال احمر بیانیه گام دوم انقلاب و حفظ کرامت انسانی را اساس کار خود در خدمات رسانی به مردم قرار داده است و به همین علت از هیچ تلاشی برای خدمت به مردم چشم پوشی نمی‌کند.

کولیوند همچنین با اشاره به حوادث رانندگی ایام نوروز، گفت: امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر با استقرار در پایگاه‌های جاده‌ای، مبادی ورودی شهر‌ها و ... نسبت به ارائه خدمات آموزشی به مسافران، ارائه هشدار‌های ترافیکی، خدمات درمانی و سلامت محور و نیز ایجاد فضایی برای استراحت رانندگان و مسافران اقدام خواهند کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر گفـت: همچنین امدادگران برای حوادث جوی و طبیعی احتمالی در ایام نوروزی نظیر بارش و ... نیز در آماده باش کامل هستند. ما تمام تلاش خودرا به کار گرفته و امیدواریم که با همکاری مردم عزیز، نوروزی ایمن و کم حادثه را پشت سر بگذاریم.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی