تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
رشد قیمت‌ها با وجود حقوق‌های کم در دولت رئیسی

احتمال گرانی ۴۰ درصدی قیمت بلیت اتوبوس!

در شرایطی که مردم ایران به دلیل گرانی گوشت، مرغ، مسکن و خودرو و .. مشکلات زیادی در سال‌های اخیر داشته‌اند، رئیس سازمان راهداری از بررسی افزایش ۳۰ تا ۴۰ درصدی بلیت اتوبوس خبر داده است!

کد خبر: ۱۶۲۴۱۶
۱۳:۰۹ - ۱۹ اسفند ۱۴۰۲

احتمال گرانی ۴۰ درصدی قیمت بلیت اتوبوس!

دیدارنیوز: در حالی رئیس اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسافربری از احتمال افزایش ۲۵ درصدی بلیت اتوبوس در ایام نوروز خبر داده بود که رئیس سازمان راهداری از بررسی افزایش ۳۰ تا ۴۰ درصدی بلیت خبر داده است.

طی سال‌های اخیر همزمان با آغاز سفر‌های نوروزی قیمت بلیت اتوبوس به‌دلیل تردد یک سرخالی افزایش قیمت را تجربه کرده است. سال گذشته از ۲۵ اسفندماه قیمت بلیت اتوبوس ۲۵ درصد افزایش یافت و برخلاف سال‌های قبل از آن با اتمام طرح نوروزی قیمت‌ها به روال قبلی بازنگذشت!

امسال، اما شرایط مقداری نسبت به گذشته متفاوت‌تر است. رئیس اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسافربری که همواره درباره تغییر نرخ بلیت اتوبوس اطلاع‌رسانی می‌کرد در جلسه‌ای که به همین منظور در سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای برگزار شد به گفته خودش، غایب بود!

در ادامه به نقل از وی اعلام شد که احتمال افزایش ۲۵ درصدی قیمت بلیت اتوبوس برای ایام نوروز وجود دارد. احتمالی که البته رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ۲۴ ساعت بعد آنرا تکذیب کرد.

داریوش امانی در حاشیه نشست تخصصی رؤسای پلیس راه و مدیران کل راه و ترابری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور با تکذیب اظهارات منسوب به رئیس اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسافربری، گفت: بحث افزایش ۳۰ تا ۴۰ درصدی قیمت بلیت اتوبوس برای ایام نوروز مطرح است که این موضوع باید در ستاد تنظیم بازار تصویب شود.

وی تاکید کرد: ما تابع تصمیمات ستاد تنظیم بازار در حوزه قیمت بلیت اتوبوس هستیم.

حال باید دید همزمان با آغاز طرح نوروزی، قیمت بلیت اتوبوس چه میزانی افزایش می‌یابد؛ ۲۵ درصد، ۳۰ درصد یا ۴۰ درصد؟

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی