تیتر امروز

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران
گزارش خبرنگار دیدارنیوز از دومین روز نمایشگاه

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران

سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در حالی برگزار می‌شود که خبرنگار دیدارنیوز حال و هوای متفاوت این نمایشگاه را روایت کرده؛ پس این گزارش جالب را بخوانید.
تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟
دیدار بررسی می‌کند

تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟

در حالیکه معضل کمبود برخی دارو‌ها برای بیماران خاص در کشور مرتفع نشده؛ خبر تخصیص دارو به داروخانه‌ها به شرط رعایت حجاب چند روزی است موضوع رسانه ها شده و دیدار هم تحلیلی بر این موضوع دارد.
علیرضابیگی، نماینده تبریز از تبعات لایحه عفاف و حجاب در مجلس یازدهم می‌گوید

لایحه حجاب، تریبون نمازجمعه و نمکی بر زخم ملت

احمد علیرضابیگی، نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی می‌گوید که لایحه عفاف و حجاب، میوه درختی است که «من غیر حق» در مجلس یازدهم کاشته شد و این موضوع نمکی بر زخم ملت خواهد بود.

کد خبر: ۱۶۲۴۰۷
۱۱:۳۵ - ۱۹ اسفند ۱۴۰۲

علیرضابیگی

دیدارنیوز: یک نماینده مجلس شورای اسلامی در مجلس گفت: این که بدون در نظر گرفتن واقعیات جامعه موادی به عنوان قانون تصویب شود، از یک سو به هیچ عنوان زمینه اجرایی پیدا نخواهد کرد و بعد هم دستمایه سوءاستفاده بیگانگان برای تخریب روحیه مردم قرار خواهد گرفت و از سوی دیگر این اقدامات سبب تنش‌های اجتماعی در کشور خواهد شد و این تبعات میوه آن درختی است که «من غیر حق» در مجلس یازدهم کاشته شد و الان چنین ثمراتی را به بار می‌آورد که حتما در شرایط پیش رو کشور از جهت مشکلات عدیده اقتصادی در رنج است، این موضوع نمکی بر زخم ملت خواهد بود.

احمد علیرضابیگی، درباره صحبت‌های یک نماینده مجلس در خصوص جریمه بی‌حجابی و برداشت این جریمه به صورت خودکار از حساب شخصی افراد گفت: بالاخره این بنیان غلطی بود که گذاشته شد و موضوع قانون حجاب در واقع لایحه‌اش به جای این که در صحن علنی مجلس بررسی شود، رفت و اصل هشتاد و پنجی شد که پیش‌بینی هم می‌شد چنین تبعاتی را به بار بیاورد.

مطلب مرتبط:

انتقاد از جریمه بی‌حجابی؛ آقای بانکی‌پور! اول ببین جوان ایرانی ۳ میلیون در حسابش هست؟

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این که بدون در نظر گرفتن واقعیات جامعه موادی به عنوان قانون تصویب شود، از یک سو به هیچ عنوان زمینه اجرایی پیدا نخواهد کرد و بعد هم دستمایه سوءاستفاده بیگانگان برای تخریب روحیه مردم قرار خواهد گرفت، از سوی دیگر این اقدامات سبب تنش‌های اجتماعی در کشور خواهد شد و این تبعات میوه آن درختی است که «من غیر حق» در مجلس یازدهم کاشته شد و الان چنین ثمراتی را به بار می‌آورد که حتما در شرایط پیش رو کشور از جهت مشکلات عدیده اقتصادی در رنج است، این موضوع نمکی بر زخم ملت خواهد بود.

وی در پاسخ به این که خطیب نماز جمعه مشهد در سخنانی خطاب به نمازگزاران عنوان کرد «کار لایحه عفاف و حجاب گره خورده؛ خودتان به میدان بیایید و پشتوانه ارزش‌های دینی باشید» چقدر این صحبت‌ها از تریبون نماز جمعه می‌تواند تبعات داشته باشد و مردم را در مقابل یکدیگر قرار دهد، اظهار داشت: تریبون نماز جمعه بایستی منادی وحدت مردم باشد، مردم را به اصول مستحکم دینی و پایبندی به عقاید اسلامی فرابخواند درحالیکه عملا این قبیل موضوعات در تعارض با نهاد‌های اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران است همین هم سبب اصطکاک و رویارویی مردم با همدیگر خواهد شد.

مطلب مرتبط:

اشتباه کردم به وحیدی رای اعتماد دادم/ صاحبان شرکت خریدار شاسی بلند‌ها دو دختر اهل کوهدشت بودند/ تحقیق درباره مرگ مهسا امینی وظیفه مجلس نبود

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی