تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
هشدار برای سواحل جنوبی کشور

هواشناسی؛ تداوم بارش برف و باران تا سه‌شنبه

سازمان هواشناسی از تداوم بارش برف و باران در برخی استان‌های کشور تا سه‌شنبه خبر داد و برای سواحل جنوبی کشور هشدار صادر کرد.

کد خبر: ۱۶۲۳۸۳
۰۸:۱۴ - ۱۹ اسفند ۱۴۰۲

هواشناسی؛ تداوم بارش برف و باران تا سه‌شنبه

دیدارنیوز: بر اساس پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز شنبه، در جنوب و نوار شرقی کشور واقع در استان‌های هرمزگان، کرمان شرق فارس، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و خراسان رضوی بارش باران روی می‌دهد. همچنین در مناطقی از شمال غرب کشور، غرب سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور بارش پراکنده و برای دامنه‌های جنوبی البرز مرکز کشور و دامنه‌های زاگرس وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

شدت بارش‌های امروز در نیمه شرقی هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان است. فردا یکشنبه در شمال غرب، غرب، نیمه غربی، سواحل دریای خزر، استان‌های واقع در دامنه‌های البرز مرکزی و غربی، جنوب شرق و نوار شرقی کشور بارندگی گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی شده است.

دوشنبه بیشتر مناطق کشور، به‌جز نوار غربی و جنوب شرق کشور بارندگی دارد. سه‌شنبه در نیمه شرقی سواحل دریای خزر مناطقی از شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور بارش و در نوار شرقی کشور کاهش نسبی دما روی می‌دهد. اواخر وقت سه شنبه سامانه بارشی از شرق کشور خارج می‌شود.

چهارشنبه در جنوب شرق کشور وزش باد شدید روی می‌دهد و در سایر مناطق کشور جوی آرام برقرار خواهد بود. طی این مدت بارش در مناطق سردسیر و کوهستانی به‌شکل برف و در مناطق جنوبی و شرقی کشور با رعد و برق و وزش باد نسبتاً شدید همراه است. همچنین امروز با توجه به شدت ناپایداری جو در جنوب سیستان و بلوچستان و نیمه شرقی هرمزگان احتمال ریزش تگرگ دور از انتظار نیست. امروز دریای خزر، امروز و فردا دریای عمان، تنگه هرمز و شرق خلیج فارس و مواج است.

توصیف سامانه: افزایش سرعت وزش باد و افزایش ارتفاع امواج دریا (با تاکید به تقویت بارش در مناطق دریایی)

زمان پایان: یکشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۲۰

نوع مخاطره: افزایش بیشینه سرعت وزش باد (محدوده ۳۰ نات و بیشتر) و افزایش ارتفاع امواج (محدوده ۲ متر)

منطقه اثر:

شنبه ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ و یکشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۲۰: مناطق ساحلی و دور از ساحل استان‌های هرمزگان و سیستان و بلوچستان در تنگه هرمز و دریای عمان.

اثر مخاطره: پاره شدن تور‌های صیادی و آسیب به قفس‌های پرورش ماهی، احتمال خسارت در مناطق ساحلی به دلیل تند باد شدید، اختلال در تردد دریایی (شناور‌های سبک، شناور‌های مسافربری و کشتی‌های تجاری)

توصیه: منع تمام فعالیت‌های تفریحی و شیلاتی، جلوگیری از تردد شناور‌های سبک و نیمه سنگین، اتخاذ تصمیمات لازم جهت جلوگیری از خسارات احتمالی با تاکید بر دریای عمان و تنگه هرمز.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی