تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
یک بازی تماشایی و جذاب در هفته نوزدهم لیگ برتر

پرسپولیس ۴ - ۲ فولاد؛ زیبا، پرگل و پرحادثه قبل از دربی!

تیم پرسپولیس در یکی از بهترین، هجومی‌ترین و پرگل‌ترین بازی‌های این فصل لیگ برتر فولاد خوزستان را شکست داد و در آستانه دربی پایتخت برای رقیب همشهری خود خط و نشان کشید.

کد خبر: ۱۶۲۳۷۶
۱۸:۰۴ - ۱۸ اسفند ۱۴۰۲

پرسپولیس ۴ - ۲ فولاد؛ زیبا، پرگل و پرحادثه قبل از دربی!

دیدارنیوز _ سرویس ورزشی: در ادامه دیدار‌های هفته نوزدهم لیگ برتر، هزاران تماشاگر حاضر در ورزشگاه آزادی شاهد برد پرگل و تماشایی پرسپولیس بودند.

نیمه اول جشنواره‌ای از اشتباه‌های سریالی بازیکنان پرسپولیس از جمله بیرانوند رخ داد تا فولاد با نتیجه ۲ بر یک برنده به رختکن برود.

در نیمه دوم اما همه چیز به سود میزبان تغییر کرد و اصطلاحا موتور تیم اوسمار ویرا روشن شد! خطای پنالتی و اخراج مجتبی نجاریان در دقیقه ۶۵ تاثیر زیادی در نیمه دوم داشت و پرسپولیس توانست شکست سختی را به تیم ۱۰ نفره فولاد تحمیل کند.

اورونوف، آل‌کثیر، کنعانی زادگان (پنالتی) و ترابی برای پرسپولیس گلزنی کردند و گل کولیبالی روی اشتباه بیرانوند و گل به خودی عبدالکریم حسن برای فولاد ثبت شد.

همچنین کمک داور این بازی در نیمه دوم خوش شانس بود که اشتباهش در مردود اعلام کردن گل عبدالکریم حسن مانع از برد پرسپولیسی‌ها نشد.

خبر بد برای سرخپوشان در آستانه دربی ۲۳ اسفند، کارت زرد بی‌مورد و محرومیت کنعانی‌زادگان مدافع کلیدی این تیم از بازی بعدی بود که در صورت برگزاری این مسابقه که با حرف و حدیث همراه است، خط دفاع سرخ‌ها قدرت همیشگی را نخواهد داشت.

گزارش زنده: پرسپولیس ۱ - ۲ فولاد

پرسپولیس با این برد ارزشمند، مانند استقلال صدرنشین ۳۹ امتیازی شد، اما با یک بازی بیشتر در رده دوم باقی ماند. استقلالی‌های تهران و خوزستان از ساعت ۱۹:۴۵ امشب به مصاف هم می‌روند.

در ادامه گزارش این بازی و ویدیوی گل‌ها را مشاهده می‌کنید:

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، عبدالکریم حسن، فرشاد فرجی، حسین کنعانی‌زادگان، دانیال اسماعیلی فر، مسعود ریگی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، اوستون ارونوف، امید عالیشاه و عیسی آل کثیر

ترکیب فولاد خوزستان: کریستوفر کنت، مجتبی نجاریان،موسی کولیبالی ،شاهین توکلی،وحید حیدریه ،حمید بوحمدان،لوکاس کاندیدو،ابراهیم حصار،ساسان انصاری،محمد علی‌نژادو لوسیانو پریرا

گزارش زنده: پرسپولیس ۱ - ۲ فولاد

گل‌ها و لحظات حساس بازی:

دقیقه ۱۱: گل اول فولاد! اشتباه عجیب بیرانوند در مهار توپ باعث شد تا توپ وارد دروازه پرسپولیس شود! این گل به نام موسی کولیبالی ثبت شد.

گزارش زنده: پرسپولیس ۱ - ۲ فولاد

دقیقه ۳۳: پرسپولیس برای جبران گل خورده فشار می‌آورد، اما فولاد اجازه گلزنی نمی‌دهد.

دقیقه ۳۵: گل اول پرسپولیس! اورونوف خرید جدید و ارزشمند سرخ‌ها روی حرکت تکنیکی خودش و پاس گل ترابی، به زیبایی دروازه فولاد را باز کرد.

گزارش زنده: پرسپولیس ۱ - ۲ فولاد

گزارش زنده: پرسپولیس ۱ - ۲ فولاد

دقیقه ۴۱: گل دوم فولاد! بازهم اشتباه سرخپوشان و یک گل به خودی! این بار اشتباه بیرانوند در خروج از دروازه کافی بود تا عبدالکریم حسن قطری مدافع پرسپولیس برای فولادی‌ها گلزنی کند!

دقیقه ۴۴: حسین کنعانی‌زادگان مدافع جنجالی و پرحاشیه پرسپولیس با دریافت کارت زرد دربی پایتخت را از دست داد؛ البته اگر دربی همین اسفندماه برگزار شود!

نیمه اول که صحنه‌ها و گل‌های عجیبی داشت، با برتری فولاد به پایان رسید.

دقیقه ۴۹: پرسپولیس توسط عبدالکریم حسن به گل دوم رسید، اما کمک داور به اشتباه این گل را آفساید تشخیص داد و آن را رد کرد!

گزارش زنده: پرسپولیس ۱ - ۲ فولاد

دقیقه ۵۴: گل دوم پرسپولیس! عیسی آل‌کثیر روی پاس اسماعیلی‌فر با ضربه پای راست دقیق دروازه فولاد را باز کرد تا ورزشگاه غرق در شادی شود.

دقیقه ۶۷: گل سوم پرسپولیس! پس از پنالتی‌اخراج مجتبی نجاریان بازیکن فولاد به دلیل خطای هند، کنعانی زادگان پشت ضربه پنالتی ایستاد و با شوتی محکم گل سوم را به ثمر رساند.

دقیقه ۷۴: گل چهارم پرسپولیس! مهدی ترابی یک تنه از سمت راست نفوذ کرد و با پای چپ خود یک گل زیبا و فوق العاده به ثمر رساند تا کاری هم از دست کریستوفر کنت دروازه‌بان فولاد برنیاید و تنها یک تماشاگر باشد.

دقیقه ۸۳: عیسی آل‌کثیر در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان فولاد موفق عمل نکرد و ضربه او را کنت به راحتی گرفت.

این دیدار با برتری تیم پرسپولیس به پایان رسید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی