تیتر امروز

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران
گزارش خبرنگار دیدارنیوز از دومین روز نمایشگاه

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران

سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در حالی برگزار می‌شود که خبرنگار دیدارنیوز حال و هوای متفاوت این نمایشگاه را روایت کرده؛ پس این گزارش جالب را بخوانید.
تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟
دیدار بررسی می‌کند

تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟

در حالیکه معضل کمبود برخی دارو‌ها برای بیماران خاص در کشور مرتفع نشده؛ خبر تخصیص دارو به داروخانه‌ها به شرط رعایت حجاب چند روزی است موضوع رسانه ها شده و دیدار هم تحلیلی بر این موضوع دارد.
رئیس اتاق اصناف اعلام کرد

در ماه رمضان فقط طبخ غذای بیرون‌بر مجاز است

حمیدرضا رستگار، رئیس اتاق اصناف تهران اعلام کرد که در ماه رمضان هیچ ممنوعیتی برای طبخ غذای بیرون بر وجود ندارد، اما برای طبخ آشکار غذا محدودیت داریم.

کد خبر: ۱۶۲۳۷۲
۱۰:۳۴ - ۱۸ اسفند ۱۴۰۲

در ماه رمضان فقط طبخ غذای بیرون‌بر مجاز است

دیدارنیوز: رئیس اتاق اصناف تهران گفت: در ایام ماه مبارک رمضان، هیچ ممنوعیتی برای طبخ غذای بیرون بر نداریم، اما برای طبخ آشکار غذا محدودیت داریم.

حمیدرضا رستگار رئیس اتحادیه اصناف تهران افزود: واحد‌های صنفی اغذیه فروشی در ایام ماه مبارک رمضان می‌توانند به مسافران و افرادی که عذر شرعی و بیماری دارند می‌توانند به صورت بیرون‌بر سرویس رسانی کنند.

رئیس اتحادیه اصناف تهران با اشاره به الزام رعایت شئونات اسلامی در ماه مبارک رمضان، گفت: با هماهنگی به عمل آمده بین پلیس و اصناف مقرر شد رستوران‌ها و اماکنی مشخص شوند تا غذا‌ها را به صورت بیرون‌بر در اختیار افراد دارای عذر شرعی قرار دهند و هیچگونه سرو غذا در محل نداریم.

حمیدرضا رستگار افزود: با واحد‌های صنفی متخلف که اقدام به سرو غذا در محل کنند به جد برخورد قانونی می‌شود.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی