تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران

ترکیب پرسپولیس مقابل سد فولادی

پرسپولیس پس از سه برد پیاپی در رقابت‌های لیگ و حذفی، حالا با هدایت اوسمار ویرا به آرامش رسیده و موقتا از زیر فشار سنگین انتقاد‌ها خارج شده است. سرخ‌ها امروز (جمعه) در ورزشگاه آزادی تهران میزبان فولاد خوزستان هستند.

کد خبر: ۱۶۲۳۷۰
۱۰:۱۲ - ۱۸ اسفند ۱۴۰۲

ترکیب پرسپولیس مقابل سد فولادی

دیدارنیوز: پرسپولیس با چند تغییر نسبت به بازی قبل به مصاف فولاد خواهد رفت.

بعد از پیروزی پر گل در جام حذفی، پرسپولیس امروز در یک بازی مهم باید به مصاف فولاد برود. دیداری که ۳ امتیاز آن اهمیت زیادی برای سرخ‌پوشان دارد. پرسپولیس برای ماندن در کورس قهرمانی باید این بازی را ببرد و اوسمار هم به دنبال کسب چهارمین برد متوالی خود با پرسپولیس است.

پرسپولیس در بازی قبل مقابل نفت‌وگاز گچساران با ترکیب متفاوتی به میدان رفت و حالا از تمرینات پرسپولیس خبر رسیده اوسمار باز هم در ترکیب تیمش تغییراتی ایجاد خواهد کرد.

گولسیانی تنها مصدوم پرسپولیس است و به بازی امروز نخواهد رسید. فرشاد فرجی جانشین او در قلب خط دفاع خواهد بود. همچنین محمد خدابنده‌لو خرید جدید قرمز‌ها و سینا اسدبیگی که هر دو در بازی قبل عملکرد خوبی داشتند نیمکت‌نشین خواهند شد و شاهد بازگشت سروش رفیعی و مسعود ریگی به ترکیب اصلی خواهیم بود. نیمکت‌نشینی وحید امیری و سعید صادقی هم از دیگر نکات قابل توجه ترکیب پرسپولیس در بازی امروز است.

به این ترتیب ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی مقابل فولاد به این شکل خواهد بود: علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، فرشاد فرجی، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی‌فر، سروش رفیعی، مسعود ریگی، مهدی ترابی، امید عالیشاه، اوستون اورونوف و عیسی آل‌کثیر.

ترکیب پرسپولیس مقابل سد فولادی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی