تیتر امروز

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران
گزارش خبرنگار دیدارنیوز از دومین روز نمایشگاه

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران

سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در حالی برگزار می‌شود که خبرنگار دیدارنیوز حال و هوای متفاوت این نمایشگاه را روایت کرده؛ پس این گزارش جالب را بخوانید.
تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟
دیدار بررسی می‌کند

تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟

در حالیکه معضل کمبود برخی دارو‌ها برای بیماران خاص در کشور مرتفع نشده؛ خبر تخصیص دارو به داروخانه‌ها به شرط رعایت حجاب چند روزی است موضوع رسانه ها شده و دیدار هم تحلیلی بر این موضوع دارد.

اطلاعیه پلیس به مناسبت ماه مبارک رمضان

پلیس به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: متصدیان هتل‌ها، مهمانپذیرها، رستوران‌های بین راهی، پایانه‌ها، فرودگاه‌ها و ایستگاه‌های راه آهن با اخذ مجوز از مراکز ذی ربط، ضمن رعایت شئون اسلامی و متناسب سازی فضا‌ها و پوشاندن فضای خود (به نحوی که از بیرون قابل رؤیت نباشد) می‌توانند به مسافران خدمات ارائه کنند.

کد خبر: ۱۶۲۳۶۳
۰۹:۰۸ - ۱۸ اسفند ۱۴۰۲

اطلاعیه پلیس به مناسبت ماه مبارک رمضان

دیدارنیوز: فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به نقل از خبرگزاری پلیس، ماه مهمانی خدا فرا می‌رسد و مردم خداجو و مومن آماده می‌شوند تا ادب حضور در ضیافت پروردگار را سرمایه خوشبختی دنیا و آخرت خود سازند.

فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با تبریک حلول ماه مبارک رمضان، «ماه تزکیه و خودسازی» ضمن رعایت متقابل شأن میزبان و مسافران نوروزی معذور از روزه داری؛ توجه هموطنان عزیز به ویژه متصدیان واحد‌های صنفی و اماکن عمومی را به رعایت و اجرای موارد زیر جلب می‌کند:

۱- متصدیان هتل ها، مهمانپذیرها، رستوران‌های بین راهی، پایانه ها، فرودگاه‌ها و ایستگاه‌های راه آهن با اخذ مجوز از مراکز ذی ربط، ضمن رعایت شئون اسلامی و متناسب سازی فضا‌ها و پوشاندن فضای خود (به نحوی که از بیرون قابل رؤیت نباشد) می‌توانند به مسافران خدمات ارائه کنند و فعالیت سایر اماکن پذیرایی فاقد مجوز ویژه ماه مبارک رمضان از یک ساعت قبل از اذان مغرب (افطار) مجاز است. واحد‌های ارائه خدمات به مسافران با تفکیک از منظر عمومی، نسبت به نصب اعلان "ویژه مسافران نوروزی" در ورودی اقدام کنند.

۲- سرنشینان وسایل نقلیه (اعم از عمومی و شخصی) که در حال تردد هستند؛ همچنین هموطنان عزیزی که از فضای پارک ها، بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها استفاده می‌کنند حرمت و حریم ماه رمضان و روزه داران را همچون همیشه به جا آورند.

۳- مسافران با توجه به فضای معنوی حاکم بر جامعه، اخلاق و پوشش اسلامی را مورد توجه قرار دهند.

۴- گشت‌های انتظامی و راهور در زمان افطار و شب‌های قدر که حضور و تردد مردم عزیز تراکم بیشتری دارد، تلاش می‌کنند رفت و آمد را تسهیل کنند و امنیت را ارتقاء بخشند که در این جهت همکاری مردم و روزه داران بسیار راهگشا خواهد بود.

۵- ضوابط و نحوه صدور مجوز ویژه ماه مبارک رمضان برای واحد‌های صنفی از طریق اتحادیه‌های صنفی مربوطه اطلاع رسانی خواهد شد.

۶- مسئولان و متولیان صنوف، نظارت کامل بر روند خدمات دهی به هموطنان عزیز را در اولویت قرار دهند.

در پایان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، ان‌شاءالله که دعای خیر روزه داران و مردم عزیز بدرقه راه نیرو‌های پلیس در ایام مهمانی خدا باشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی