تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

توصیه انجمن صنفی روزنامه‌نگاران تهران به خبرنگاران

انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان تهران اعلام کرد: خبرنگاران و روزنامه‌نگارانی که به دلایل حرفه‌ای و شغلی سر و کارشان به دادگاه افتاده است و یا پرونده‌ای برای آن‌ها در محاکم قضایی گشوده شده، این انجمن را پیش از ورود به دادگاه در جریان بگذارند تا اقدامات ممکن برای ایشان انجام شود.

کد خبر: ۱۶۲۳۲۸
۱۴:۰۶ - ۱۶ اسفند ۱۴۰۲

توصیه انجمن صنفی روزنامه‌نگاران به خبرنگاران

دیدارنیوز: انجمن صنفی روزنامه‌نگاران به خبرنگاران و روزنامه‌نگاران تصیه کرد که قبل از رفتن به دادگاه، این انجمن را در جریان بگذارند.

انجمن صنفی استان تهران در کانال تلگرامی خود اعلام کرد: «خبرنگاران و روزنامه‌نگارانی که به دلایل حرفه‌ای و شغلی سر و کارشان به دادگاه افتاده است و یا پرونده‌ای برای آن‌ها در محاکم قضایی گشوده شده است، این انجمن را پیش از ورود به دادگاه در جریان بگذارند تا اقدامات ممکن برای ایشان انجام شود.

انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان تهران با اسکودا (اتحادیه سراسری وکلای دادگستری) تفاهم‌نامه‌ای را امضا کرده است که بر اساس آن اسکودا وکیل معاضدتی (رایگان) در اختیار خبرنگاران و روزنامه‌نگاران عضو انجمن که به دلیل مسایل حرفه‌ای دچار مشکل قضایی شده‌اند، قرار می‌دهد.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی