تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

محرومیت سنگین برای داور لیگ برتری

عباس راکی، داور لیگ برتری با رای کمیته اخلاق هیئت فوتبال خوزستان با محرومیت سنگین و ۶ ماهه مواجه شده که البته دو ماه از این محرومیت قطعی و چهار ماه تعلیقی است.

کد خبر: ۱۶۲۲۸۹
۱۹:۴۲ - ۱۵ اسفند ۱۴۰۲

محرومیت سنگین برای داور لیگ برتری

دیدارنیوز: داور خوزستانی فوتبال ایران با محرومیت سنگین از سوی هیئت فوتبال این استان مواجه شد.

عباس راکی که سال‌هاست در سطح اول فوتبال ایران مشغول قضاوت است و جزء داوران پرکار در لیگ برتر به شمار می‌رود، با محرومیت غیرمنتظره و سنگین مواجه شده و نمی‌تواند تا هفته‌های پایانی در فصل جاری در داوری‌ها حضور داشته باشد.

این داور با تجربه که در دور رفت لیگ برتر ۵ قضاوت انجام داد و در لیگ دسته اول هم قضاوت‌های حساسی داشت، در هیچ یک از مسابقات نیم‌فصل دوم حضور پیدا نکرده که علت غیبت او حالا مشخص شد.

عباس راکی که روز هجدهم خردادماه ۹۹ با حکم عبدالکاظم طالقانی به‌عنوان رئیس کمیته داوران هیئت فوتبال استان خوزستان منصوب شد، حالا با رای کمیته اخلاق همین هیئت فوتبال با محرومیت سنگین و ۶ ماهه مواجه شده که البته دو ماه از این محرومیت قطعی و چهار ماه تعلیقی است.

آخرین قضاوت عباس راکی در دیدار معوقه هفته ششم لیگ برتر بین گل‌گهر و سپاهان در روز هفتم دی‌ماه بود و او پس از آن قضاوت دیگری نداشته است.

محرومیت سنگین برای داور لیگ برتری

این داور که به‌خاطر فیزیک خاص خود جلب توجه زیادی در فوتبال ایران کرده و البته قضاوت جنجالی هم در دور رفت لیگ برتر بین گل‌گهر سیرجان و سپاهان داشت، با محرومیت قطعی و دو ماهه مواجه شده و نمی‌تواند تا هفته‌های پایانی قضاوتی انجام بدهد و چهار ماه دیگر از محرومیت او تعلیقی است.

حکم محرومیت عباس راکی از روز پنجم اسفندماه ۱۴۰۲ اجرایی شده و تا روز پنجم اردیبهشت‌ماه سال آینده ادامه خواهد داشت که البته او می‌تواند با اعتراض به کمیته استیناف هیئت فوتبال استان خوزستان این رای را بشکند.

طبق شنیده‌های خبرنگار ما دلیل محرومیت عباس راکی صحبت درباره مسائل مالی هیئت فوتبال استان خوزستان و دیگر مشکلات و ابهامات در این هیئت در یک برنامه زنده تلویزیونی در شبکه استانی بوده که واکنش طالقانی را به همراه داشته و او را با محرومیت مواجه کرده است.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی