تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

تغییر در نتایج انتخابات مشهد؛ کریمی‌قدوسی حذف شد؟

سایت خبری انتخاب درباره انتخابات مجلس در مشهد نوشت: جواد کریمی‌قدوسی که در رتبه هفتم قرار داشت و به دور دوم رفته بود، از انتخابات حذف شد.

کد خبر: ۱۶۲۲۸۷
۱۸:۵۹ - ۱۵ اسفند ۱۴۰۲

تغییر در نتایج انتخابات مشهد؛ کریمی‌قدوسی حذف شد؟

دیدارنیوز: احسان عظیمی راد، با جمع بندی در هیات‌های اجرایی و نظارت با کسب ۲۰ درصد آرا ماخوذه، به عنوان چهارمین منتخب حوزه انتخابیه "مشهد و کلات" معرفی شد.

انتخاب نوشت: «جواد کریمی‌قدوسی از انتخابات مجلس در مشهد حذف شد. احسان عظیمی راد با جمع بندی و تطبیق صورت جلسه شعب در هیات‌های اجرایی و نظارت با کسب ۲۰ درصد آرا ماخوذه، به عنوان چهارمین منتخب حوزه انتخابیه "مشهد و کلات" معرفی شد.

مطابق بیانیه مشترک هیات اجرایی و نظارت انتخابات در خصوص آخرین نتایج انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه مشهد و کلات، بر اساس روال قانونی سیر انتخابات، تطبیق دفترچه صورت جلسات شعب اخذ رای در هیات‌های اجرایی و نظارت صورت گرفت و بدینوسیله آخرین نتایج انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه مشهد و کلات به شرح ذیل اعلام می‌گردد و به ترتیب آرا:

۱- نصر الله پژمانفر
۲- میئم ظهوریان
۳- علی اصغر نخعی راد
۴- احسان عظیمی راد

به مجلس شورای اسلامی راه یافتند.

همچنین کاظم معتمدی فر و حسنعلی امیری اخلاقی به دور دوم انتخابات راه یافتند تا پنجمین نماینده مشهد و کلات در مجلس مشخص شود و جواد کریمی‌قدوسی که در رتبه هفتم قرار داشت و به دور دوم رفته بود، از انتخابات حذف شد.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی