تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
حسین کروبی روایت کرد

آخرین وضعیت جسمانی «مهدی کروبی»

حسین کروبی، فرزند آیت‌الله کروبی درباره آخرین وضعیت جسمانی پدرش گفت: پدرم در حال حاضر منزل است و رو به بهبودی هستند. من از پزشک معالج پرسیدم و گفت، چون ایشان تنگی نفس دارد و اکسیژن خون‌شان پایین می‌آید، متخصص ریه تشخیص داده است که باید در خانه مدتی از دستگاه اکسیژن‌ساز استفاده کند.

کد خبر: ۱۶۲۲۸۱
۱۷:۳۱ - ۱۵ اسفند ۱۴۰۲

آخرین وضعیت جسمانی «مهدی کروبی»

دیدارنیوز: فرزند آیت‌الله کروبی، تأکید کرد: پدرم در حال حاضر منزل هستند و وضعیت‌شان خوب است و رو به بهبودی هستند.

حسین کروبی، فرزند آیت‌الله کروبی با اشاره به آخرین وضعیت جسمانی ایشان، تأکید کرد: پدرم در حال حاضر منزل هستند و وضعیت‌شان خوب است و رو به بهبودی هستند.

فرزند آیت‌الله مهدی کروبی گفت: آقای کروبی شنبه شب از بیمارستان مرخص شد و به خاطر اینکه ایشان تنگی نفس دارد و اکسیژن خون‌شان هم پایین است، پزشکان توصیه کرده‌اند که در منزل مدتی از دستگاه اکسیژن‌ساز استفاده کند.

فرزند آیت‌الله کروبی تأکید کرد: پدرم در حال حاضر منزل هستند و وضعیت‌شان خوب است و رو به بهبودی هستند. من از پزشک معالج پرسیدم و گفت، چون ایشان تنگی نفس دارد و اکسیژن خون‌شان پایین می‌آید، متخصص ریه تشخیص داده است که باید در خانه مدتی از دستگاه اکسیژن‌ساز استفاده کند؛ روزی چند ساعت از این دستگاه استفاده کند تا اکسیژن خون‌شان بالا بیاید.

وی در پاسخ به سؤالی در خصوص اینکه تا چه مدت باید از این دستگاه استفاده شود، گفت: تشخیص مدت استفاده از دستگاه توسط پزشکی هست که از سوی نهاد‌های امنیتی هر ۱۵ روز یک بار ایشان را معاینه می‌کند.

منبع: جماران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی