تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
سخنگوی دولت درباره حقوق سال آینده می‌گوید

افزایش حقوق مناسب برای کارگران؟

بهادری جهرمی، سخنگوی دولت سیزدهم گفت: امیدواریم بتوانیم هم جبران معیشت قشر کارگران و هم کمک به کارفرمایان را داشته و بتوانیم یک افزایش حقوق مناسب برای کارگران داشته باشیم.

کد خبر: ۱۶۲۲۶۷
۱۳:۵۰ - ۱۵ اسفند ۱۴۰۲

افزایش حقوق مناسب برای کارگران؟

دیدارنیوز: سخنگوی دولت گفت: افرایش حقوق کارگران در شورای عالی کار مشخص می‌شود که یک نهاد مبتنی بر ۳ جانبه گرایی است و یک بخشی از آن نمایندگان دولت هستند امیدواریم بتوانیم هم جبران معیشت قشر کارگران و هم کمک به کارفرمایان را داشته و بتوانیم یک افزایش حقوق مناسب برای کارگران داشته باشیم.

علی بهادری در نشست خبری با تقدیر و تشکر از مردم برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان گفت: این حضور بار مسئولیت و تکلیف مسئولان را مضاعف می‌کند.

سخنگوی دولت عنوان کرد: آن دسته از عزیزان هم به هر دلیلی ترجیح دادند در انتخابات شرکت نکنند و گلایه داشتند انشاالله گلایه‌های‌شان هرچه سریع‌تر برطرف شود تا امکان مشارکت این عزیزان در انتخابات فراهم شود.

وی با اشاره به روز درختکاری گفت: طرح مردمی یک میلیارد درخت طرح این دولت بود که امیدواریم تا پایان ۴ سال اول این طرح تکمیل شود. با آمار وزارت جهاد کشاورزی چیزی حدود ۲۵۰ میلیون اصله نهال کاشته شده است که امیدواریم این طرح ادامه داشته باشد

بهادری جهرمی درباره حضور ایران در سران مجمع کشور‌های صادر کننده گاز و سفر رئیس جمهور به الجزایر گفت: علاوه بر شرکت در اجلاس صادر کنندگان گاز و توافق با مقامات الجزایری که صورت گرفت، همچین دیدار‌های دوجانبه با روسای جمهوری تونس، بولیوی، عراق و امیر قطر و موزانبیک انجام شد و درباره جنایات رژیم صهیونیستی هم بحث شد.

سخنگوی دولت درباره حقوق کارگران گفت: افرایش حقوق کارگران در شورای عالی کار مشخص می‌شود که یک نهاد مبتنی بر ۳ جانبه گرایی است و یک بخشی نمایندگان دولت هستند امیدواریم بتوانیم هم جبران معیشت قشر کارگران و هم کمک به کارفرمایان را داشته و بتوانیم یک افزایش حقوق مناسب برای کارگران داشته باشیم. یعنی هم جبران هزینه تورمی برای کارگران باشد و در عین حال عاملی برای رشد تورم نباشد، امیدواریم برای سال آینده تصمیم مناسبی بابت افزایش حقوق کارگران داشته باشیم.

وی درباره سفر‌های نوروزی بیان کرد: از امروز ستاد سفر‌های نوروزی با ۲۴ دستگاه آغاز به کار کرد که با محوریت وزارت گردشگری است، در همین راستا یکی از مصوبات اخیر دولت اعطای مجوز به وزات راه برای استفاده از روش‌های مختلف تامین مالی بانکی و حتی غیر نقدی برای بهسازی و نوسازی جاده‌ها بود و پیش از آغاز سفر‌های نوروزی این فرآیند نوسازی آغاز شده است.

سخنگوی دولت درباره انتخابات اخیر و مجلس آینده گفت: باتوجه به حجم بسیار گسترده تخریبی که از سوی دشمنان صورت می‌گرفت تا از حضور مردم جلوگیری کنند، این حضور یک "نه" بسیار بزرگ بود. دولت تلاش کرد نقش خود را با توجه به فرامین رهبری ایفا کند. الحمدالله این دوره کمترین شکایت وجود داشت. رقابت خوبی صورت گرفت و برای هر کرسی ۵۲ نفر وجود داشت. همه مجالسی که متکی به آرای مردم هستند، صلاحیت‌های قانونی را از نگاه قانونی اساسی دارند. امیدواریم مجلس با تدبیر، کارشناسی و واقع گرایی به ویژه به اولویت‌های اقتصادی مردم بپردازد.

وی درباره اقدامات دولت درخصوص سیل سیستان و بلوچستان گفت: وزیر کشور در استان حضور داشتند و اختیارات ویژه داشتند. در جلسه هیات وزیران هم مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومان به عنوان تنخواه اولیه تصویب شد که در اختیار استان قرار گیرد تا میزان نهایی خسارت بررسی شود. ۶۴ روستا قطعی برقی پیدا کردند که الحمدالله برق آن‌ها وصل شد. مسأله آبرسانی روستا‌ها عموم شان برطرف شده است. حدود هزار خانوار اسکان پیدا کردند. بخشی از محور‌ها بازگشایی شدند و حدود ۱۰ محور باقی مانده است که بازخواهند شد.

سخنگوی دولت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نرخ تورم گفت: نرخ تورم نقطه به نقطه به ۳۵ درصد رسیده است و دولت در تلاش است شوک‌های اقتصادی را مهار کند.

بهادری جهرمی درباره انتخابات اخیر و مجلس آینده گفت: باتوجه به حجم بسیار گسترده تخریب که صورت می‌گرفت و جلوگیری کنند از حضور مردم، این حضور یک "نه" بسیار بزرگ بود. دولت تلاش کرد نقش خود را باتوجه به ۴ فرامین رهبری ایفا کند. الحمدالله این دوره کمترین شکایت وجود داشت. رقابت خوبی صورت گرفت و برای هر کرسی ۵۲ نفر وجود داشت. همه مجالسی که متکی به آرای مردم هستند صلاحیت‌های قانونی از نگاه قانونی اساسی دارد. امیدواریم مجلس با تدبیر، کارشناسی و واقع گرایی به ویژه الویت‌های اقتصادی به الویت‌ها بپردازیم.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی