تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
با بدرقه سفیر عربستان در تهران

وزیر خارجه راهی جده شد

امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران برای شرکت در اجلاس اضطراری وزرای خارجه کشور‌های عضو سازمان همکاری اسلامی در خصوص فلسطین، تهران را به مقصد جده ترک کرد.

کد خبر: ۱۶۲۲۵۹
۱۱:۵۶ - ۱۵ اسفند ۱۴۰۲

وزیر خارجه راهی جده شد

دیدارنیوز: حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان به منظور شرکت در اجلاس اضطراری وزرای خارجه کشور‌های عضو سازمان همکاری اسلامی در خصوص فلسطین، تهران را به مقصد جده ترک کرد.

این اجلاس به درخواست جمهوری اسلامی ایران و برخی کشور‌های اسلامی با هدف بررسی آخرین تحولات غزه و رایزنی برای اتخاذ اقدامات مؤثر بمنظور توقف فوری حملات رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین و نسل‌کُشی در غزه برگزار می‌شود.

وزیر امور خارجه کشورمان علاوه بر سخنرانی در این اجلاس و تبیین دیدگاه‌ها و پیشنهادات جمهوری اسلامی ایران در ارتباط با تحولات جاری فلسطین، با برخی مقامات کشور‌ها و همتایان شرکت کننده در این نشست دیدار و گفتگو خواهد کرد.

در بدرقه وزیر امور خارجه کشورمان به مقصد جده، عبدالله سعود العنزی سفیر پادشاهی عربستان سعودی و برخی اعضای سفارت این کشور در تهران نیز حضور داشتند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی