تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

حرکت جالب نویدکیا پس از باخت استقلال

محرم نویدکیا، سرمربی تیم مس رفسنجان با شکست استقلال در جام حذفی یکی از بردهای ارزشمند خود را در دوران مربیگری بدست آورد. او پس از این بازی، همه بازیکنان و اعضای تیم مس را در یکی از رستوران‌های این شهر مهمان کرد و در کنار شاگردانش بود.

کد خبر: ۱۶۲۲۵۸
۱۱:۵۲ - ۱۵ اسفند ۱۴۰۲

حرکت جالب نویدکیا پس از باخت استقلال

دیدارنیوز: محرم نویدکیا سرمربی مس رفسنجان حرکت جالبی پس از برتری تیمش مقابل استقلال انجام داد.

محرم نویدکیا که پس از حضور در راس کادر فنی مس رفسنجان شرایط متفاوتی برای این تیم رقم زده و توانسته نارنجی پوشان را از شرایط بحرانی نیم‌فصل اول خارج کند، دیروز در ادامه روند نتایج خوب خود موفق شد برد بزرگی مقابل استقلال در جام حذفی به دست بیاورد و با شرایط روحی مناسب به اصفهان برود.

سرمربی مسی‌ها که یک روز قبل از دیدار جام حذفی مقابل استقلال صاحب دومین فرزند شد و البته بخاطر حضور در رفسنجان نتوانست پسر تازه متولد شده‌اش را ببیند، پس از برتری تیمش برابر آبی پوشان شام را در کنار آن‌ها صرف کرد و بعد به اصفهان رفت.

محرم نویدکیا بخاطر تولد پسرش، پس از پیروزی مقابل استقلال همه بازیکنان و اعضای تیم مس رفسنجان را در یکی از رستوران‌های این شهر مهمان کرد و در کنار شاگردانش بود.

سرمربی مس رفسنجان در حالی این حرکت جالب را انجام داد که در پایان دیدار مقابل استقلال و در رختکن تیمش نسبت به شرایط مالی این باشگاه ابراز گلایه داشته و تاکید کرده بود تا زمان عدم پرداخت مطالبات بازیکنانش در بازی آینده نخواهد بود.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی