تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
رهبر انقلاب در روز درختکاری سه اصله نهال کاشتند

حضور مردم حماسه‌آمیز بود/ وجود درخت یک نعمت الهی است +ویدیو

رهبر انقلاب اسلامی، در هفته منابع طبیعی و همزمان با روز درختکاری صبح امروز سه‌شنبه سه اصله نهال کاشتند و درباره انتخابات گفتند: حضور مردم در انتخابات ۱۱ اسفند یک جهاد بود.

کد خبر: ۱۶۲۲۵۵
۱۱:۱۳ - ۱۵ اسفند ۱۴۰۲

روز درختکاری؛ رهبر انقلاب سه اصله نهال کاشتند +ویدیو

دیدارنیوز: به مناسبت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی، رهبر انقلاب سه اصله نهال کاشتند.

آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در هفته منابع طبیعی و همزمان با روز درختکاری صبح امروز سه‌شنبه سه اصله نهال کاشتند.

تشکر رهبر انقلاب از ملت ایران به خاطر حضور در پای صندوق‌های رای

آیت الله خامنه‌ای صبح امروز گفتند: حضور مردم در انتخابات ۱۱ اسفند یک جهاد بود.

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به وقوع سیل در بخش‌های جنوبی استان سیستان و بلوچستان تاکید کردند: کمک‌ها و امداد‌هایی که از طرف بخش‌های دولتی و غیر دولتی در حال انجام است، ادامه پیدا کند و کسانی هم که توانایی ورود به امداد و کمک را دارند، برای کمک‌رسانی وارد شوند.

دشمنان ایران یک سال تلاش کردند انتخابات را از رونق بیندازند

لازم میدانم اشاره کنم به موضوع مهم انتخابات و از ملت ایران تشکر کنم بخاطر حضورشان در پای صندوق‌های رأی. هم یک وظیفه‌ی اجتماعی و تمدنی را ملت ایران با این حضور انجام دادند، هم یک جهاد انجام دادند.

میگوییم جهاد؛ چرا؟ چون در مقابل تبلیغات دشمنان بود. حدود یک سال تقریباً، دشمنان ملت ایران، دشمنان ایران اسلامی، دشمنان جمهوری اسلامی از اطراف دنیا تلاش کردند که مردم را منصرف کنند از انتخابات و انتخابات را از رونق بیندازند.

مردم با حضور خودشان در پای صندوقها، در مواجهه‌ی با این حرکت دشمنان، یک حرکت بزرگ و حماسه‌آمیزی را انجام دادند، بنابراین این یک جهاد بود.

از دست‌اندرکاران انتخابات هم تشکر میکنیم، از مسئولین برگزاری، از مسئولین تبلیغات، از مسئولین امنیت، از همه‌ی کسانی که به‌نحوی به برگزاری انتخابات کمک کردند.

سیل اخیر بلوچستان خسارت‌های زیادی وارد کرده است

این سیلی که در ناحیه‌ی جنوبی استان سیستان و بلوچستان اتفاق افتاد خسارت‌هایی وارد کرده به مردم و خسارت‌های زیادی هم وارد کرده است.

حتماً امداد‌هایی که دارد انجام میگیرد بایستی ادامه پیدا کند.

بحمداللّه گروه‌های امدادی -چه از مسئولین دولتی و چه غیر آنها- مشغول کار هستند، تلاش میکنند، کمک میکنند، باید ادامه پیدا کند و دیگرانی که میخواهند، میتوانند، مشتاق به ورود در این کمک‌ها هستند، آن‌ها هم وارد بشوند و اضافه کنند بر این کمکها.

وجود درخت در شرایط زندگی ماشینی یک نعمت الهی است

رهبر انقلاب گفتند: وجود درخت در شرایط زندگی ماشینی امروز و افزایش آلاینده‌ها یک نعمت الهی است.

کاشت درخت زیتون یک اقدام نمادین برای ابراز سلام به ملت مقاوم فلسطین بود

یکی از سه‌نهالی که امروز به‌مناسبت روز درختکاری توسط رهبر انقلاب اسلامی کاشته شد، نهال درخت زیتون بود.

آیت‌الله خامنه‌ای درباره این اتفاق گفتند: برای اعلام همبستگی و همدلی با مردم مظلوم و البته بسیار مقاوم فلسطین، یکی از درخت‌هایی که امروز کاشته شد، درخت زیتون بود و این اقدام نمادین در واقع برای ابراز سلام به آن‌ها بود و اینکه بگوییم همواره حتی در کاشت درخت نیز به یاد مردم فلسطین هستیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی