تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
با برتری مقابل شمس آذر در جام حذفی

بحران سپاهان تمام شد

تیم سپاهان پس از شش ناکامی پیاپی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا، با بردی قاطع از سد شمس آذر قزوین گذشت و به یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران رسید.

کد خبر: ۱۶۲۲۲۲
۱۹:۴۲ - ۱۴ اسفند ۱۴۰۲

بحران سپاهان تمام شد

دیدارنیوز: سپاهان بعد از شش باخت متوالی در رقابت‌های داخلی و خارجی در دیداری از جام حذفی برنده شد تا ضمن عبور از بحران، انتقام شکست دور رفت لیگ را از شمس آذر بگیرد.

در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور تیم‌های سپاهان اصفهان و شمس آذر قزوین از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (دوشنبه) در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند که در پایان این مسابقه طلایی‌پوشان با نتیجه ۳ بر صفر پیروز شدند.

رضا اسدی در دقیقه ۲۴ دروازه شمس آذر را گشود و بعد از ۵۴۰ دقیقه برای تیمش موفق به گلزنی شد. این پایان کار نبود و امید نورافکن در دقیقه ۵۹ گل دوم میزبان را به ثمر رساند و رضا شکاری در دقیقه ۷۰ برای سومین مرتبه دروازه شاگردان سعید دقیقی را باز کرد.

قضاوت مسابقه سپاهان اصفهان - شمس آذر قزوین برعهده امیر ایار بود که در این بازی به رامین رضاییان از تیم سپاهان کارت زرد نشان داد. صادق آلبوصبیح هافبک تیم فوتبال شمس آذر نیز در دقیقه ۷۲ با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد تا شاگردان دقیقی ۱۰ نفره بازی را به اتمام برسانند.

به نقل از تسنیم، این پیروزی در حالی رقم خورد که سپاهان در شش دیدار اخیرش (چهار بازی در لیگ برتر و دو مسابقه در لیگ قهرمانان آسیا) شکست خورده بود. یکی از این دیدار‌ها بازی دور رفت لیگ برتر مقابل شمس آذر در قزوین بود که شاگردان مورایس در آن با نتیجه یک بر صفر باختند.

بحران سپاهان تمام شد

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی