تیتر امروز

سرخ‌ها با سر طلایی «گولسیانی» قهرمان شدند؛ آبی‌ها در حسرت!/ جشن قهرمانی پرسپولیس +ویدیو
پرسپولیس ۱ - ۰ مس رفسنجان، پیکان ۰ - ۲ استقلال

سرخ‌ها با سر طلایی «گولسیانی» قهرمان شدند؛ آبی‌ها در حسرت!/ جشن قهرمانی پرسپولیس +ویدیو

تیم پرسپولیس با ۶۸ امتیاز قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران در دوره بیست و سوم شد؛ آن هم چه قهرمانی! تیم اوسمار ویرا تا آخرین لحظات استرس شدیدی داشت و به نظر می‌رسید جام را به استقلال اهدا کرده، اما...
ثبت‌نام انتخابات ریاست‌جمهوری/ حضور نماینده زاهدان و اولین زن در ستاد انتخابات +عکس و ویدیو
انتخابات هشتم تیرماه ۱۴۰۳ در ایران

ثبت‌نام انتخابات ریاست‌جمهوری/ حضور نماینده زاهدان و اولین زن در ستاد انتخابات +عکس و ویدیو

سومین روز ثبت‌نام کاندیدا‌های چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از روز شنبه ۱۲ خرداد آغاز شده و ثبت‌نام چند کاندیدا در انتخابات قطعی شده است.
فریدون مجلسی: گفتند صلاحیت ندارید و مشمول پاکسازی شده‌اید
برنامه تاریخ شفاهی دیدارنیوز در گفتگو با یک کهنه دیپلمات (بخش اول)

فریدون مجلسی: گفتند صلاحیت ندارید و مشمول پاکسازی شده‌اید

در قسمت اول گفتگو با فریدون مجلسی به زندگی خصوصی‌اش از کودکی تا استخدام او در وزارت امور خارجه پرداختیم. در دقایق پایانی از این قسمت، مجلسی از شرایط سخت کارکردن با روسای انقلابی خود می‌گوید.
مدیرکل سرمایه‌گذاری استانداری بوشهر:

پنج هزار شغل جدید در استان بوشهر ایجاد می‌شود

مدیرکل امور اشتغال و سرمایه‌گذاری استانداری بوشهر از ایجاد پنج هزار شغل جدید در استان بوشهر با توسعه طرح‌های جدید صنعتی خبر داد.

کد خبر: ۱۶۲۲۰۹
۱۷:۱۶ - ۱۴ اسفند ۱۴۰۲

پنج هزار شغل جدید در استان بوشهر ایجاد می‌شود

 

دیدارنیوز ـ استان بوشهر: ضرغام حیدریه صبح یکشنبه در نشست با مسئولان صنعت و معدن و تجارت استان بوشهر گفت: ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان بومی استان بوشهر مورد توجه و تاکید قرار دارد و امیدوارم به اهداف مورد نظر برسیم.

وی افزود: احیای واحد‌های راکد و نیمه راکد و توسعه واحد‌های جدید صنعتی و تولیدی جزو اولویت‌های استان است.

مدیرکل امور اشتغال و سرمایه‌گذاری استانداری بوشهر با بیان اینکه ۵ هزار اشتغال صنعتی جدید در استان بوشهر ایجاد می‌شود خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۷۶ فقره طرح صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در استان بوشهر در بخش‌های مختلف صنعتی با پیش‌بینی سرمایه‌گذاری ۵۵ هزار و ۵۹۷ میلیارد ریال و اشتغال ۲ هزار و ۱۱۳ نفر در دست اجرا هستند.

وی عنوان کرد: طی ۱۱ ماهه سال جاری ۲۷۳ فقره جواز تأسیس صنعتی با پیش‌بینی سرمایه‌گذاری ۸۳ هزار و ۶۸۲ میلیارد ریال و پیش‌بینی اشتغال پنج هزار نفر توسط اداره کل صنعت، معدن و تجارت در استان بوشهر صادر شده است.

رئیس اداره طرح‌ها و برنامه‌ریزی صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر نیز با اشاره به وجود زیرساخت‌های لازم برای ایجاد سرمایه‌گذاری صنعتی در استان بیان کرد: استان بوشهر دارای ۱۱ شهرک صنعتی، ۱۰ ناحیه صنعتی و همچنین موقعیت جغرافیایی مطلوب نظیر همسایگی با کشور‌های حوزه خلیج‌فارس و بنادر متعدد جهت انجام صادرات به کشور‌های مختلف می‌تواند فرصت خوبی برای متقاضیان سرمایه‌گذاری باشد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، حسن بحرینی اضافه کرد: اقدامات متعددی نظیر تشکیل جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، پرداخت تسهیلات بانکی، پیگیری رفع مشکلات اجرای طرح‌ها از طریق دستگاه‌های اجرایی استان و وزارت صنعت، معدن و تجارت در راستای حمایت از صنایع و رشد تولید صورت گرفته است.


منبع: ایسنا
برچسب ها: بوشهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی