تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
فرمانده مرزبانی استان خبرداد

کشف بیش از ۴ کیلگرم طلای قاچاق در مرز ماکو

فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی از کشف تعداد ۲۶۴ قطعه انواع مختلف زیور آلات طلا به وزن ۴ کیلو و ۳۵۵ گرم خبر در مرز‌های شهرستان ماکو خبر داد.

کد خبر: ۱۶۲۲۰۲
۱۶:۲۴ - ۱۴ اسفند ۱۴۰۲

کشف بیش از ۴ کیلگرم طلای قاچاق در مرز ماکو

 

دیدارنیوز ـ آذربایجان غربی: سردار محمد احمدی در تشریح این خبر گفت: مرزبانان هنگ مرزی ماکو مستقر در پست و کنترل مرزی، حین کنترل مترددین که قصد ورود به کشور را داشتند به ۲ نفر مظنون شدند.

وی افزود: مرزبانان با رعایت حقوق شهروندی و موازین شرعی و قانونی در بازرسی از چمدان‌های همراه ۲ نفر، تعداد ۲۶۴ قطعه انواع مختلف زیور آلات طلا به وزن کلی ۴ کیلو و ۳۵۵ گرم و ۱۳۰ سوت که در داخل کفش جاسازی شده بود را کشف کردند.

سردار احمدی با بیان اینکه این ۲ نفر به همراه طلا‌های مکشوفه تحویل مراجع ذی صلاح شدند، اظهار کرد: کارشناسان ارزش کالای مکشوفه را ۱۳۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

به گزارش خبرگزاری پلیس، وی خاطرنشان کرد: مرز‌های جمهوری اسلامی ایران با حضور مقتدرانه مرزبانان تحت کنترل کامل و رصد اطلاعاتی دقیق قرار دارد و به هیچ احدی اجازه خروج و ورود کالای قاچاق را به مرز‌های کشورمان نخواهند داد.

 

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی