تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
سلمان ذاکر بیان کرد

این مشارکت وفاداری ملت را به انقلاب نشان داد

سلمان ذاکر، نماینده ارومیه در مجلس دوازدهم گفت: حضور پررنگ و مشارکت مردم در انتخابات یکبار دیگر وفاداری ملت را به انقلاب اسلامی نشان داد و بار دیگر دشمنان این مردم و کشور را مایوس کرد.

کد خبر: ۱۶۲۱۷۴
۱۰:۰۳ - ۱۴ اسفند ۱۴۰۲

مشارکت مردم وفاداری ملت را به انقلاب نشان داد

دیدارنیوز: منتخب مردم ارومیه در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: مشارکت مردم در انتخابات یکبار دیگر وفاداری ملت را به انقلاب اسلامی نشان داد.

حجت الاسلام سید سلمان ذاکر افزود: حضور پررنگ و مشارکت مردم در انتخابات یکبار دیگر وفاداری ملت را به انقلاب اسلامی نشان داد و بار دیگر دشمنان این مردم و کشور را مایوس کرد.

وی تصریح کرد: مردم با وجود تبلیغات منفی که دشمنان از ماه‌ها قبل آغاز کرده بودند با آگاهی و بصیرت در صحنه انتخابات حاضر شدند و این حضور پرشور، مسئولیت‌های ما منتخبین را چندین برابر می‌کند.

حجت الاسلام ذاکر خاطرنشان کرد: از همه مردم و کسانی که با اخلاق و جوانمردی در عرصه انتخابات شرکت کردند، سپاسگزارم.

به نقل از ایسنا، نماینده مردم ارومیه در مجلس یازدهم ادامه داد: در ۴ سال پیش رو مسیر سختی در پیش داریم لذا تمام تلاش خود را خواهم کرد که مسائل نیمه تمام دوره‌های قبل را حل کرده و پیگیر جدی مطالبات و مشکلات مردم باشم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی