تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
پس از انجام سفری دو روزه به الجزایر صورت گرفت

بازگشت «رئیسی» به تهران

ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری پس از سفر دو روزه به الجزایر، بامداد امروز دوشنبه به تهران بازگشت. رئیسی در این سفر با سران برخی کشور‌ها از جمله امیر قطر و روسای جمهور تونس، موزابیک، عراق و بولیوی به صورت دوجانبه دیدار و گفتگو کرد.

کد خبر: ۱۶۲۱۶۱
۰۸:۰۶ - ۱۴ اسفند ۱۴۰۲

بازگشت «رئیسی» به تهران

دیدارنیوز: رئیس جمهور که به منظور شرکت در هفتمین اجلاس سران مجمع کشور‌های صادرکننده گاز و دیدار رسمی با رئیس جمهور الجزایر به این کشور سفر کرده بود، بامداد امروز دوشنبه پیش به تهران بازگشت.

سید ابراهیم رئیسی در این سفر علاوه بر شرکت و سخنرانی در اجلاس سران مجمع کشور‌های صادرکننده گاز، با سران برخی کشور‌های شرکت کننده در این اجلاس از جمله امیر قطر و روسای جمهور تونس، موزابیک، عراق و بولیوی به صورت دوجانبه دیدار و گفتگو کرد.

رئیسی همچنین در روز دوم این سفر در کاخ ریاست جمهوری الجزایر مورد استقبال رسمی عبدالمجید تبون همتای الجزایری خود قرار گرفت و پس از انجام دیدار خصوصی و نشست هیئت‌های عالی‌رتبه دو کشور، در حضور روسای جمهور ۶ سند همکاری مشترک میان مقامات جمهوری اسلامی ایران و الجزایر به امضای رسید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی