تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

کرونا در ایران؛ شناسایی ۳۵۴ بیمار و فوت ۸ نفر

با اعلام وزارت بهداشت، در طول هفته گذشته ۸ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در کشور جان خود را از دست داده‌اند و ۳۵۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی و ۲۸۰ نفر آن‌ها بستری شدند.

کد خبر: ۱۶۲۱۴۰
۱۲:۲۱ - ۱۳ اسفند ۱۴۰۲

کرونا در ایران؛ شناسایی ۳۵۴ بیمار و فوت ۸ نفر

دیدارنیوز: مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: در طول هفته گذشته ۸ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در کشور جان خود را از دست داده‌اند.

وزارت بهداشت در اطلاعیه‌ای آخرین وضعیت کرونا در کشور در طول هفته گذشته را به شرح زیر منتشر کرد:

از یکشنبه هفته گذشته (۶ اسفند) تا روز گذشته ۱۲ اسفندماه ۱۴۰۲ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۳۵۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی و ۲۸۰ نفر آن‌ها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۶۲۷ هزار و ۸۶۳ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۷ روز گذشته، ۸ نفر از بیماران کووید ۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری، به ۱۴۶ هزار و ۸۳۷ نفر رسید.

خوشبختانه تاکنون ۷ میلیون و ۳۹۲ هزار و ۶۸۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

۱۷ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تاکنون ۵۹ میلیون و ۱۹۸ هزار و ۵۳۴ آزمایش تشخیص کرونا در کشور انجام شده است.

تاکنون ۶۵ میلیون و ۲۴۴ هزار و ۹۵۴ نفر دوز اول، ۵۸ میلیون و ۶۳۶ هزار و ۲۱۶ نفر دوز دوم و ۳۱ میلیون و ۷۳۸ هزار و ۹۷ نفر، دوز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۶۱۹ هزار و ۲۶۷ دوز رسیده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی