تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

چند درصد مدارس ناایمن هستند؟

حمیدرضا خان محمدی، رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: ۶۵ درصد مدارس ناایمن بودند، اما اکنون ۱۸ درصد مدارس ناایمن هستند.

کد خبر: ۱۶۲۱۳۵
۱۱:۵۷ - ۱۳ اسفند ۱۴۰۲

چند درصد مدارس ناایمن هستند؟

دیدارنیوز: رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از ساخت ۱۰۵ هزار مدرسه توسط این سازمان خبر داد و گفت: ۲۰۲۰ طرح آموزشی با ظرفیت ۲۹ هزار کلاس درس در مهر امسال افتتاح شد لذا در مهر امسال چالش جدی برای فضا و مدرسه نداشتیم.

حمیدرضا خان محمدی در مراسم تجلیل از مهندسان برتر نهضت مدرسه‌سازی و اولین دوره اهدای جایزه ملی نصیر با بیان اینکه روز مهندس روزی است که همه مردم به دستان و فکر و ذهن مهندسان مراجعه می‌کنند؛ هر چه می‌سازید و راهبری می‌کنید به یادگار می‌ماند و آنقدر در مناظر عمومی باقی می‌ماند که شما احتیاط می‌کنید زیبا‌ترین نقشه را پیاده کنید افزود: ۹۵۰طرح با ظرفیت ۴ هزار کلاس درس در بشاگرد هرمزگان ساخته شده است، در مهر امسال چالش جدی برای فضا و مدرسه نداشتیم.

به گفته وی، سرانه ۱.۵ متر مربع به ازای هر دانش آموز به ۵.۸ متر مربع با وجود رشد در تعداد دانش آموزان، تبدیل شده است.

رییس سازمان نوسازی مدارس یادآور شد: در زلزله بم، مدارس استاندارد در برابر زلزله مقاوم ماندند، نهضت مقاوم سازی آغاز شد؛ ۶۵ درصد مدارس ناایمن بودند، اما اکنون ۱۸ درصد مدارس ناایمن هستند.

خان محمدی افزود: ۲۰۲۰ طرح آموزشی با ظرفیت ۲۹ هزار کلاس درس در مهر امسال افتتاح شد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی