تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران درباره انتخابات بیان کرد

مردم بر دهان بدخواهان زدند

مهدی عباسی، رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران درباره انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری گفت: جا دارد از مردم تقدیر و تشکر کنیم؛ چراکه می‌دانیم حداقل یک سال است که پروژه تحریم انتخابات فعال بوده و حالا با شکست مواجه شده و مردم بر دهان بدخواهان زدند.

کد خبر: ۱۶۲۱۲۵
۱۰:۰۴ - ۱۳ اسفند ۱۴۰۲

مردم بر دهان بدخواهان زدند

دیدارنیوز: مردم با حضور در انتخابات پروژه یکساله تحریم انتخابات را شکست دادند.

رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران تاکید کرد: جا دارد از مردم تقدیر و تشکر کنیم چرا که می‌دانیم حداقل یک سال است که پروژه تحریم انتخابات فعال بوده و حالا با شکست مواجه شده و مردم بر دهان بدخواهان زدند.

مهدی عباسی در تذکر پیش از دستور خود در جلسه امروز شورای شهر ضمن تقدیر و تشکر از مردم ایران بابت افتخار آفرینی در انتخابات ۱۱ اسفندماه، گفت: به آمار ۳۱ استان که نگاه می‌کنیم موضوع جذابتر می‌شود و می‌بینیم که یک استان ۷۵ درصد، سه استان بیش از ۶۰ درصد، هفت استان ۵۰ درصد، سه استان بیش از ۴۵ درصد و ۷ استان بالای ۴۰ درصد و. مشارکت داشتند و استان‌های پرجمعیت نیز مشارکت حدود ۴۱ درصد را رقم زدند.

وی ادامه داد: جا دارد از مردم تقدیر و تشکر کنیم؛ چراکه می‌دانیم حداقل یک سال است که پروژه تحریم انتخابات فعال بوده و حالا با شکست مواجه شده و مردم بر دهان بدخواهان زدند.

وی ادامه داد: دشمنان آرزوی مشارکت ۱۰ درصد و نهایتا ۲۰ درصدی داشتند؛ اما راهپیمایی ۲۲ بهمن و حضور مردم در عرصه‌های مختلف نشان داد که مجدد در انتخابات شاهد مشارکت بالای ۵۰ درصد خواهیم بود و از برگزار کنندگان و تأمین کنندگان امنیت انتخابات نیز تشکر می‌کنیم.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی