تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

دستور وزیر؛ دلایل حذف فرزانه فصیحی بررسی شود

پس از حذف فرزانه فصیحی از مسابقات دوومیدانی داخل سالن جهان که گفته می‌شود با سهل‌انگاری فدراسیون در اخذ ویزا رخ داده، وزیر ورزش و جوانان به معاون ورزش قهرمانی دستور داد که دلایل حذف دوومیدانی‌کار ایران بررسی شود.

کد خبر: ۱۶۲۱۲۱
۰۹:۳۳ - ۱۳ اسفند ۱۴۰۲

دستور وزیر؛ دلایل حذف فرزانه فصیحی بررسی شود

دیدارنیوز: وزیر ورزش و جوانان از معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای خواست موضوع حذف فرزانه فصیحی از مسابقات داخل سالن جهان را پیگیری کند.

به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، درپی حذف فرزانه فصیحی از مسابقات داخل سالن جهان در اسکاتلند، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان از سید محمدشروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای خواست ضمن بررسی دقیق موضوع و کوتاهی رخ داده در جریان اخذ ویزا، گزارشی از دلایل این اتفاق ارائه کند.

مطلب مرتبط:

خبر بد برای ستاره‌های دوومیدانی ایران

بر اساس این گزارش، پس از کنار رفتن فصیحی از مسابقات داخل سالن جهان، سرپرست فدراسیون دوومیدانی از برکناری مسئول بین الملل این فدراسیون به دلیل «سهل انگاری» رخ داده خبر داد. اکنون با دستور وزیر ورزش و جوانان، اسبقیان با بررسی این اتفاق، گزارشی به وزیر ارائه خواهد کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی