تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

پیام تسلیت رهبر انقلاب و رئیس‌جمهور در پی درگذشت آیت‌الله امامی کاشانی

آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی و ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری در پیام‌های جداگانه درگذشت عالم بزرگوار مرحوم آیت‌الله امامی کاشانی را تسلیت گفتند.

کد خبر: ۱۶۲۱۱۴
۰۸:۴۷ - ۱۳ اسفند ۱۴۰۲

پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت آیت‌الله امامی کاشانی

دیدارنیوز: آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت عالم بزرگوار مرحوم آیت‌الله آقای حاج شیخ محمد امامی کاشانی رحمت‌الله‌علیه را تسلیت گفتند.

متن پیام رهبر انقلاب به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت عالم بزرگوار مرحوم آیت‌الله آقای حاج شیخ محمد امامی کاشانی رحمت‌الله‌علیه را به خاندان محترم و بازماندگان و شاگردان و ارادتمندان ایشان تسلیت عرض می‌کنم.

این عالم متقی و خدوم در طول سال‌های متمادی، چه پیش از پیروزی انقلاب در مجموعه‌ی روحانیت مبارز و چه پس از آن در جایگاه‌های حساس مانند شورای نگهبان، مجلس خبرگان، امامت جمعه‌ی تهران، سازمان تبلیغات اسلامی، مدرسه شهید مطهری منشاء خدمت به کشور و نظام جمهوری اسلامی بوده‌اند، و امید است این همه در نامه‌ی حسنات ایشان مقبول درگاه الهی باشد. خداوند رحمت و مغفرت خود را شامل حال آن مرحوم فرماید.

سید علی خامنه‌ای
۱۴۰۲/۱۲/۱۳

پیام تسلیت رئیس جمهور در پی رحلت آیت‌الله امامی کاشانی

رئیس جمهور در پیامی رحلت عالم وارسته و یار دیرین امام و انقلاب، آیت‌الله محمد امامی کاشانی محضر مقام معظم رهبری مدظله العالی، حوزه‌های علمیه، شاگردان و علاقمندان و به ویژه بیت مکرم آن مرحوم تسلیت گفت.

سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تسلیت رحلت آیت‌الله محمد امامی کاشانی تصریح کرد: این روحانی پارسا و مجاهد که از مبارزان نهضت امام خمینی (ره) بود، پس از پیروزی انقلاب اسلامی با حضور تاثیرگذار در نهاد‌های مهم سیاسی و فرهنگی کشور از جمله در سنگر عبادی و سیاسی نماز جمعه تهران، مجلس خبرگان رهبری، مجلس شورای اسلامی، شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام، عمر شریف خود را در دفاع و صیانت از آرمان‌های انقلاب، خدمت به نظام اسلامی و مردم سپری کرد و خدمات ماندگاری بر جا گذاشت که یقینا در خاطر مردم قدرشناس ایران اسلامی برای همیشه باقی خواهد ماند.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إذا ماتَ المؤمن الفقیه ثلُمَ فی ألإسلام ثُلمة لا یَسُدّها شَیء

رحلت عالم وارسته و یار دیرین امام و انقلاب، حضرت آیت‌الله محمد امامی کاشانی (ره) موجب تأثر و اندوه خاطر گردید.

این روحانی پارسا و مجاهد که از مبارزان نهضت امام خمینی (ره) بود، پس از پیروزی انقلاب اسلامی با حضور تاثیرگذار در نهاد‌های مهم سیاسی و فرهنگی کشور از جمله در سنگر عبادی و سیاسی نماز جمعه تهران، مجلس خبرگان رهبری، مجلس شورای اسلامی، شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام، عمر شریف خود را در دفاع و صیانت از آرمان‌های انقلاب، خدمت به نظام اسلامی و مردم سپری کرد و خدمات ماندگاری بر جا گذاشت که یقینا در خاطر مردم قدرشناس ایران اسلامی برای همیشه باقی خواهد ماند.

اینجانب این ضایعه را محضر مقام معظم رهبری مدظله العالی، حوزه‌های علمیه، شاگردان و علاقمندان و به ویژه بیت مکرم آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و حشر با اولیای الهی را مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی