تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

کاهش ترافیک به لطف تعطیلی مدارس

علی اصغر شریفی، رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از خلوتی بیشتر معابر پایتخت به دلیل تعطیلی مدارس خبر داد و گفت: تعطیلی مدارس و شروع به کار دیرتر ادارات باعث شده است که بزرگراه‌های جناح - شیخ فضل االله نوری که ۴ مسیر به سمت کرج و بالعکس دارد، فعلا و در این ساعت خلوت باشند و تردد‌ها در آن روان و بدون مشکل ترافیکی است.

کد خبر: ۱۶۲۰۷۳
۱۱:۰۷ - ۱۲ اسفند ۱۴۰۲

کاهش ترافیک به لطف تعطیلی مدارس

دیدارنیوز: رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از خلوتی بیشتر معابر پایتخت به دلیل تعطیلی مدارس خبر داد.

سرهنگ علی اصغر شریفی درباره ترافیک امروز شهر تهران گفت: با رصدی که همکاران من از سطح معابر انجام دادند، شاهد معابر خلوت تری نسبت به روز‌های دیگر به دلیل تعطیلی مدارس در سطح پایتخت هستیم.

وی افزود: تعطیلی مدارس و شروع به کار دیرتر ادارات باعث شده است که بزرگراه‌های جناح - شیخ فضل االله نوری که ۴ مسیر به سمت کرج و بالعکس دارد، فعلا و در این ساعت خلوت باشند و تردد‌ها در آن روان و بدون مشکل ترافیکی است.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: در بزرگراه شهید آبشناسان به خاطر تنگی معبر حتی در روز خلوت هم مقداری بار ترافیک سنگین است.

شریفی گفت: بزرگراه شهید بابایی در مسیر شرق به غرب محدوده نوبهار پر تراکم است، ولی خودرو‌ها در حال تردد هستند.

وی افزود: در بزرگراه شهید صیاد شیرازی محدوده سید خندان روی پل، شاهد سنگینی بار ترافیکی هستیم.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: در بزرگراه شهید نواب صفوی محدوده نهم دی نیز تراکم ترافیک را شاهد هستیم که علت اصلی آن هندسی معبر است همچنین خیابان آزادی دارای ترافیکی نیمه سنگین است.

وی در پایان گفت: بزرگراه یادگار امام (ره) و حکیم که همیشه در این ساعت‌ها بار ترافیکی سنگینی دارند، به خاطر تعطیلی ترافیک خاصی ندارند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی