تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری

رهبر انقلاب: مردم در هر حوزه به اندازه لازم رای بدهند نه کمتر

آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی پس از شرکت در انتخابات ۱۱ اسفندماه گفتند: توصیه می‌کنم مردم در هر حوزه به اندازه لازم رای بدهند نه کمتر. مثلا در تهران ۳۰ نماینده مجلس وجود دارد و مردم به ۳۰ نفر رای بدهند و نه کمتر.

کد خبر: ۱۶۲۰۴۳
۰۸:۲۳ - ۱۱ اسفند ۱۴۰۲

رهبر انقلاب: مردم در هر حوزه به اندازه لازم رای بدهند نه کمتر

دیدارنیوز: رهبر انقلاب اسلامی خطاب به مردم شرکت کننده در انتخابات تصربح کردند که در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست.

آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ پس از آن که در اولین دقایق فرآیند رای‌گیری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، رای خود را به صندوق انداختند و پس از آن خطاب به مرددین شرکت در انتخابات اظهار کردند: در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست.

توصیه‌های رهبر انقلاب در روز انتخابات:

من دو تا توصیه عرض میکنم. توصیه اول من به مردم عزیزمان این است که قرآن به ما فرمود فاستبقوا الخیرات، در کار‌های نیک مسابقه بگذارید و پیشی بگیرید از دیگران. من در انتخابات‌های گذشته هم گفتم، امروز هم تأکید میکنم هر چه زودتر از این فرصت استفاده کنید، در اولین ساعات ممکن بروید رأیتان را در صندوق‌ها بیندازید.

توصیه دوم این است که در هر حوزه‌ای به تعداد لازم برای آن حوزه رأی بدهید، به کمتر رأی ندهید؛ مثلاً در تهران برای خبرگان ۱۶ نفر را احتیاج هست که رأی بدهیم، به ۱۶ نفر رأی بدهید نه کمتر. یا در تهران برای مجلس شورای اسلامی به ۳۰ نفر بایستی رأی بدهیم به کمتر رأی ندهید، این توصیه‌ی مؤکد من است.

ملت عزیزمان بدانند امروز چشم بسیاری از مردم دنیا، چه آحاد مردم و چه افراد سیاسی و صاحبان جایگاه‌های معتبر ملی و سیاسی، امروز چشم‌شان به ایران است، چشم‌شان به شماست. می‌خواهند ببینند که شما چه می‌کنید در این انتخابات و نتیجه‌ی انتخابات شما چه می‌شود.

هم دوستان ما و افرادی که علاقه‌مند به ملت ایرانند، هم بدخواهان آن‌ها هم همین‌جور. از همه طرف چشم‌ها مترصد مسائل کشور ماست و مترصد ملت عزیز ما، به این توجه کنید دوستان را خوشحال کنید و بدخواهان را ناامید کنید.

و اما پاسخ به سؤال آقای خبرنگار که آخرین حرف من خطاب به مرددین چیست، آخرین حرف من این است که در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی