تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
سعید جلیلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

سولانا از من پرسید فرق مردم‌سالاری دینی با دموکراسی غربی چیست؟

سعید جلیلی گفت: یک بار در مذاکرات هسته‌ای آقای سولانا از من پرسید که فرق مردمسالاری دینی شما با دموکراسی غربی چیست که من پاسخ دادم فرقش این است که مردم فقط رای نمی‌دهند بلکه با همه وجود می‌آیند و از رایشان پاسداری می‌کنند

کد خبر: ۱۶۲۰۳۴
۱۲:۳۳ - ۱۰ اسفند ۱۴۰۲

سولانا از من پرسید فرق مردم‌سالاری دینی با دموکراسی غربی چیست؟

 

دیدارنیوز: سعید جلیلی گفت: مردم فقط به جمهوری اسلامی رای ندادند بلکه با همه وجود پای کار آمدند. یک بار در مذاکرات هسته‌ای آقای سولانا از من پرسید که فرق مردمسالاری دینی شما با دموکراسی غربی چیست که من پاسخ دادم فرقش این است که مردم فقط رای نمی‌دهند بلکه با همه وجود می‌آیند و از رایشان پاسداری می‌کنند.

سعید جلیلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در یک مراسم با موضوع «چگونگی تحقق منافع ملی با حضور در انتخابات» سخنرانی کرد.

مردم فقط به جمهوری اسلامی رای ندادند بلکه با همه وجود پای کار آمدند. یک بار در مذاکرات هسته‌ای آقای سولانا از من پرسید که فرق مردمسالاری دینی شما با دموکراسی غربی چیست که من پاسخ دادم فرقش این است که مردم فقط رای نمی‌دهند بلکه با همه وجود می‌آیند و از رایشان پاسداری می‌کنند.
در دنیا می‌گویند امنیت ایران مثال‌زدنی است و مردم ایران حیات جدیدی یافته و تبدیل به قدرت منطقه‌ای و جهانی شده است و می‌گویند که شما فقط مقاومت نکردید بلکه پیشرفت هم کرده‌اید. این ادعای طرف‌هایی است که بعضا در مقام دشمن ما هستند. حال باید پرسید چرا با وجود اینکه دشمن همه توانش را از ترور و جنگ و تحریم در بالاترین شکل به کار گرفته، ولی نتوانسته موفق شود؟ این چه قدرتی بوده که جلوی دشمن را گرفته است؟ این قدرت را باید شناخت و در یک جمله این قدرت، قدرت ملت ایران بوده است. قدرت در انتخابی بوده که ملت انجام داده و این انتخاب را امتداد داده است.
حرکت ملت ایران نقطه‌ای، مقطعی و نمایشی نبوده است بلکه همیشه بعد از رای دادن پای کار آمده و ایستاده است. این ایستادن تولید قدرت کرده و بعد تولید امنیت و بعد تولید پیشرفت و بعد تولید موقعیتی کرده که به اذعان دشمنان کم‌نظیر است و همه این‌ها به آن انتخاب بازمی‌گردد. وقتی که مقام معظم رهبری می‌فرمایند انتخابات تولید امنیت و قدرت می‌کند، پشت آن یک منطق دقیق وجود دارد که قابل دفاع و استناد است.
مردم ما همیشه از همه‌پرسی جمهوری اسلامی تا به امروز پا به پای انتخاب خود آمده‌اند و در مراحل مختلف آن را پایش کرده‌اند تا به هدف‌های خود برسند.
حضور مردم حضور اصلی است و رای آن‌ها رایی همراه با عمل و پیگیری است. ما امروز اگر قدرت و پیشرفتی داریم مرهون انتخابات و رای مردم است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی