تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
شهردار منطقه یک اعلام کرد

یک متر برف در تهران

شهردار منطقه یک تهران گفت: ارتفاع برف در پنجمین روز برفی پایتخت در اغلب محله‌های این منطقه به یک متر رسیده و عملیات برف‌روبی با تلاش شبانه‌روزی نیرو‌ها در حال انجام است.

کد خبر: ۱۶۲۰۳۱
۱۱:۵۸ - ۱۰ اسفند ۱۴۰۲

یک متر برف در تهران 
 

دیدارنیوز ـ استان تهران: بنابر اعلام سایت شهر، سید مهدی صباغ شهردار منطقه یک تهران گفت: بارش برف در محدوده‌های ولنجک، دربند و امامزاده قاسم و جماران به ارتفاع ۸۰ سانتی‌متر تا یک متر رسیده که با کمک سازمان مدیریت پسماند و تلاش نیرو‌ها معابر کنترل است.

وی افزود: ۲۵۰ دستگاه خودروی برف روب، ۳۳ بابکت و حدود ۷۰۰ نیروی انسانی در معابر این منطقه در حال فعالیت هستند که از این تعداد ۵۰۰ نفر نیروی برف روب هستند که روی خودرو‌ها در حال کار بوده و ۲۰۰ نیروی فضای سبز هم در حال تکاندن درختان هستند.

شهردار منطقه یک تهران گفت: از ابتدای بارش برف تا کنون نزدیک به پنج هزار تن شن مخصوص در معابر توزیع شده که این اقدام با هیچ یک از مناطق دیگر قابل مقایسه نیست.

وی افزود: از مردم نیز درخواست می‌شود امکانات لازم را برای خودرو‌ها از قبیل زنجیرچرخ همراه خود داشته باشند و در عبور از معابر کمی تامل کنند؛ معمولا سُرخوردگی و عدم کیفیت لاستیک خودرو‌ها باعث می‌شود که محور مسدود شود و ماشین و ادوات ما در ترافیک گرفتار شوند.

صباغ تصریح کرد: در طول بارش‌ها شن مخصوص به موقع روی معابر توزیع شد و ماموران پلیس راهور نیز در صحنه حضور داشتند و نسبت به مدیریت ترافیک و هدایت رانندگان اقدام کردند و همه معابر اصلی و درجه دو باز است و معابر درجه سه و ... نیز در حال بازگشایی است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی