تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
سلاجقه، رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست مطرح کرد

حق‌آبه هیرمند؛ «هیچ اتفاقی خاصی نیافتاده»

علی سلاجقه، رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: در مورد حق‌آبه هیرمند هیچ اتفاقی خاصی نیافتاده است.

کد خبر: ۱۶۱۹۹۵
۱۱:۱۴ - ۰۹ اسفند ۱۴۰۲

حق‌آبه هیرمند؛ «هیچ اتفاقی خاصی نیافتاده»

دیدارنیوز: رئیس سازمان حفاظت ازمحیط زیست گفت: در مورد حق‌آبه هیرمند هیچ اتفاقی خاصی نیافتاده است.

علی سلاجقه در حاشیه جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران گفت: در مورد حق‌آبه هیرمند هیچ اتفاقی خاصی نیافتاده است؛ در حالی که جلسات آن با حضور وزارت نیرو به نمایندگی از ایران در حال انجام است. البته ما موضوع حق آبه محیط زیست را به صروت جداگانه پیگیری می‌کنیم به نمایندگان طالبان هم که به ایران آمده بودند این موضوع را گفتیم و منتظریم تا جلسات آن برگزار شود.

وی درباره وضعیت دریاچه ارومیه هم گفت: هفته قبل خودم در دریاچه ارومیه حضور پیدا کردم. تالاب‌های ۱۱ گانه دریاچه ارومیه وضعیت مناسبی دارند. بارش‌های اخیر هم موجب شد تا تراز دریاچه ارومیه به ۱.۵ میلیارد متر مکعب برسد. آب دو سد مهاباد و بوکان هم اخیرا به سمت دریاچه رهاسازی شد و امیدواریم بقیه سد‌ها هم این رهاسازی را انجام دهند و اگر این روند انشا الله ادامه پیدا کند وضعیت دریاچه ارومیه مناسب خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی