تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
روزهای بد مورایس در لیگ برتر

مشکل سپاهان کجاست؟

تیم پرستاره و گران‌قیمت سپاهان ششمین باخت متوالی خود را در لیگ و آسیا در ورزشگاه آزادی پذیرفت؛ آماری ضعیف و دور از انتظار از تیم مورایس که مدعی جدی قهرمانی این فصل به شمار می‌رود.

کد خبر: ۱۶۱۹۹۱
۱۰:۵۳ - ۰۹ اسفند ۱۴۰۲

مشکل سپاهان کجاست؟

دیدارنیوز: تیم سپاهان روز‌های خوبی را پشت سر نمی‌گذارد و از حیث آمار و ارقام، آن‌ها در حال ثبت بدترین رکورد‌های تاریخ خود هستند.

سپاهان با ترکیبی پرستاره پا به رقابت‌های لیگ بیست‌وسوم گذاشت و همین مسئله باعث شد تا از طلایی‌پوشان اصفهانی به عنوان بخت اول قهرمانی فصل جدید لیگ برتر یاد شود، اما رفته‌رفته شرایط علیه سپاهان تغییر کرد. آن‌ها با وجود ثبت شروعی درخشان در لیگ بیست‌وسوم، از فرم ایده‌آل خود فاصله گرفته‌اند و باخت‌های سریالی شاگردان ژوزه مورایس باعث شده تا آن‌ها در مسیر خروج از کورس قهرمانی قرار گیرند که اتفاق ناخوشایندی برای تیم پرستاره اصفهانی محسوب می‌شود.

طلایی‌پوشان اصفهانی در شرایطی شب گذشته مقابل استقلال مغلوب شدند که این باخت، ششمین شکست پیاپی سپاهان در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا بود؛ آماری بی‌سابقه در تاریخ باشگاه اصفهانی. آخرین‌بار که سپاهان در یک مسابقه رسمی موفق به کسب پیروزی شد، جدال با هوادار تهران در هفته سیزدهم لیگ برتر بود که طلایی‌پوشان اصفهانی با ۵ گل برابر حریف‌شان برنده شدند و بعد از این مسابقه، دیگر شاگردان ژوزه مورایس نتوانسته‌اند طعم پیروزی را بچشند و در طول ۶ بازی اخیر، ۱۲ بار دروازه سپاهانی‌ها فرو ریخته است.

موتور گلزنی بهترین خط حمله ایران از کار افتاد!

شاگردان ژوزه مورایس در حالی تن به باخت‌های سریالی و پیاپی داده‌اند که با وجود این ناکامی‌ها، همچنان صاحب برترین خط حمله لیگ برتر هستند و ۳۳ گل زده در کارنامه طلایی‌پوشان دیده می‌شود و جالب آنکه در لیگ قهرمانان آسیا هم آن‌ها موفق شدند در طول ۷ مسابقه، ۱۸ گل به‌ثمر برسانند! شهریار مغانلو و رضا اسدی، با ۹ و ۸ گل زده مدعیان اصلی رسیدن به کفش طلای لیگ بیست‌وسوم هستند، اما در شرایطی ۲ ستاره سپاهان مدعی کسب عنوان آقای گلی هستند که خط آتش سپاهان در هفته‌های اخیر عملکردی ناامیدکننده داشته است.

سپاهانی‌ها بعد از برتری ۵ گله مقابل هوادار در تهران، در مجموع ۶ مسابقه اخیرشان در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا توانسته‌اند تنها ۳ گل به‌ثمر برسانند که برای بهترین خط حمله این فصل فوتبال باشگاهی ایران آماری ناامیدکننده محسوب می‌شود! جالب آنکه از ۳ گل به‌ثبت رسیده برای تیم سپاهان هم یک گل از روی نقطه پنالتی بوده که توسط شهریار مغانلو وارد دروازه گل‌گهر شد و رامین رضاییان و فرشاد احمدزاده هم دیگر گلزنان سپاهان در ۶ بازی اخیر بوده‌اند.

چشم‌انتظاری ۷۱ روزه اسدی برای گلزنی!

رضا اسدی، ستاره گلزن و کلیدی طلایی‌پوشان اصفهانی که به‌واسطه درخشش در ترکیب سپاهان توانست شانس بازی در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ را هم به‌دست آورد، در ۷۱ روز اخیر ناکام در گلزنی برای سپاهانی‌ها بوده و به نظر می‌رسد که دور شدن اسدی از فرم ایده‌آل و ناکامی‌اش در باز کردن دروازه رقبا در مسیر افول سپاهان و دور شدن این تیم از کورس قهرمانی نقش پررنگی داشته است؛ به‌طوری‌که براساس آمار و ارقام، رضا اسدی در ۶ بازی اخیر تیمش در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا نتوانسته حتی یک‌بار هم در نقش گل‌ساز و یا گلزن بدرخشد.

اسدی آخرین‌بار در جریان برتری ۵ گله سپاهانی‌ها مقابل هوادار که آخرین برد این تیم در یک مسابقه رسمی محسوب می‌شود، زننده گل پنجم تیمش بود. جالب آنکه بررسی دقیق‌تر آمار و ارقام نشان می‌دهد که گل اسدی به هوادار، تنها گل او در ۱۲ بازی گذشته سپاهان در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا است که نشان از دور شدن ستاره کلیدی سپاهانی‌ها از فرم ایده‌آل خود دارد. جالب آنکه با وجود ناکامی‌های سریالی در زمینه گلزنی، همچنان مهاجم باتجربه طلایی‌پوشان یکی از مدعیان اصلی کفش طلای لیگ بیست‌وسوم محسوب می‌شود و هواداران سپاهان امیدوارند که با بازگشت اسدی به فرم ایده‌آل، تیم‌شان هم از شرایط بحرانی فاصله گیرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی