تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

برف و باران در جاده‌های ۱۳ استان

احمد شیرانی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، از بارش برف و باران در جاده‌های ۱۳ استان کشور خبر داد و گفت: ترافیک در آزادراه قزوین ـ کرج ـ تهران حدفاصل ساسانی تا پل کلاک و محور شهریار ـ تهران نیمه سنگین گزارش شده است.

کد خبر: ۱۶۱۹۸۰
۰۹:۲۳ - ۰۹ اسفند ۱۴۰۲

برف و باران در جاده‌های ۱۳ استان

دیدارنیوز: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، از بارش برف و باران در جاده‌های ۱۳ استان کشور خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی، درباره آخرین وضعیت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور گفت: آزادراه قزوین ـ رشت دارای بارش برف و باران است، اما در سایر محور‌های شمالی تردد روان است و مداخله جوی مشاهده نمی‌شود.

وی افزود: ترافیک در آزادراه قزوین ـ کرج ـ تهران حدفاصل ساسانی تا پل کلاک و محور شهریار ـ تهران نیمه سنگین گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا ادامه داد: در برخی از محور‌های استان‌های تهران، مازندران، البرز، گیلان، زنجان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، اصفهان، همدان، کردستان، مرکزی، قم و فارس بارش برف و باران اعلام شده است.

شیرانی با بیان اینکه طرح زمستانی پلیس در جاده‌های کشور به خصوص محور‌های کوهستانی و برفگیر با قوت در حال اجراست، گفت: در شرایط زمستانی لازم است رانندگان نیز نکاتی را مدنظر قراردهند، همراه داشتن زنجیرچرخ از سوی رانندگانی که قصد عبور از محور‌های برفگیر را دارند، الزامی است و در صورت تشدید بارش برف، ماموران پلیس راه حتما از ادامه مسیر خودرو‌های فاقد زنجیرچرخ جلوگیری خواهند کرد. همچنین لازم است که رانندگان حتما یکبار با نحوه نصب و استفاده از زنجیر چرخ آشنایی داشته باشند. اطمینان از سالم بودن سیستم گرمایشی خودرو و برف پاک‌کن‌ها و همچنین پر کردن باک خودرو در مبداء از جمله موارد دیگری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

به نقل از ایسنا، وی با اعلام شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ و ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از آغاز سفر حتما با این شماره‌ها تماس گرفته و ضمن اطلاع از وضعیت جوی، ترافیکی و انسداد محورها، مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای سفر خود انتخاب کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی