تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
سیتی با درخشش ستاره نروژی به یک چهارم نهایی جام حذفی رسید

جشنواره گل «هالند»

تیم منچسترسیتی، مدافع عنوان قهرمانی جام حذفی انگلیس، در شب درخشش ستاره خود ارلینگ هالینگ که ۵ گل برابر لوتون به ثمر رساند، راهی یک چهارم نهایی این جام شد.

کد خبر: ۱۶۱۹۷۷
۰۸:۵۱ - ۰۹ اسفند ۱۴۰۲

جشنواره گل «هالند»

دیدارنیوز: مدافع عنوان قهرمانی جام حذفی فوتبال انگلیس در شبی که ستاره نروژی اش جشنواره‌ای از گل به راه انداخت، جواز صعود به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها را کسب کرد.

به نقل از تسنیم، در سومین بازی از مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال انگلیس، شب گذشته (سه‌شنبه) از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران، تیم منچسترسیتی موفق شد میهمان خود تیم لوتون تاون را با نتیجه ۶ بر ۲ در هم بکوبد و جواز صعود به مرحله بعدی مسابقات را کسب کند.

پنج گل از پیروزی قاطع سیتی را ارلینگ هالند به تنهایی به ثمر رساند و در دقایق ۳، ۱۸، ۴۰، ۵۵ و ۵۸ دروازه میزبان را گشود. این در حالی بود که پس از گل سوم او، تیم لوتون تاون توانست دو گل از گل‌های خورده را در دقایق ۴۵ و ۵۲ هر دو توسط جردن کلارک جبران کند. حسن ختام، برتری پرگل شاگردان پپ گواردیولا نیز گلی بود که هافبک کروات آنها، متئو کواچیچ در دقیقه ۷۲ به تور دروازه لوتون تاون چسباند.

سیتی پس از کاونتری و لسترسیتی سومین تیم راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس است.

در ادامه این مسابقات، امروز از ساعت ۲۳ به وقت تهران چلسی میزبان لیدزیونایتد خواهد بود و ۱۵ دقیقه بعد از آنهم منچستریونایتد در خانه ناتینگهام فارست به میدان می‌رود، برایتون میهمان ولورهمپتون است و لیورپول از ساوتهمپتون پذیرایی می‌کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی