تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.
مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند
رئیس اندیشکده آینده‌اندیشی سیمرغ در گفت‌وگو با دیدارنیوز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند

گفت‌وگوی مهدی مطهرنیا با سرویس بین‌الملل دیدارنیوز حول محور جنگ ایران و اسرائیل و نقش و نقشه آمریکا را ببینید و بخوانید
پاسخ احمد مازنی به اظهارات بحث‌برانگیز

اگر جذابیت روحانیون برای رای‌آوری بیشتر از «مطهری» نباشد، کمتر نیست!

احمد مازنی، سیاستمدار اصلاح طلب و نماینده سابق مجلس در پاسخ به اظهارات علی مطهری در مطلبی با عنوان «جذاب‌تر از مطهری وجود دارد»، نوشت: تعداد قابل توجهی از روحانیون اعم از اصولگرا و اصلاح طلب و مستقل در عرصه انتخابات حضور دارند که اگر جذابیت آن‌ها برای رأی آوری بیشتر از مطهری نباشد، کمتر نیست.

کد خبر: ۱۶۱۹۶۴
۱۹:۰۱ - ۰۸ اسفند ۱۴۰۲

مازنی

دیدارنیوز _ سرویس سیاسی: نماینده سابق مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: تعداد قابل توجهی از روحانیون اعم از اصولگرا و اصلاح‌طلب و مستقل در عرصه انتخابات حضور دارند که اگر جذابیت آن‌ها برای رأی آوری بیشتر از علی مطهری نباشد، کمتر نیست.

احمد مازنی نوشت: «آنچه در ویدیوی جناب آقای دکتر مطهری در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا در مورد دلیل عدم استفاده از نامزد‌های روحانی در فهرست مورد حمایت ایشان مطرح شده خلاف واقع است.

تا آنجایی که بنده اطلاع دارم تعداد قابل توجهی از روحانیون محترم اعم از اصولگرا و اصلاح طلب و مستقل در عرصه انتخابات حضور دارند که اگر جذابیت آن‌ها برای رأی آوری بیشتر از آقای مطهری نباشد، کمتر نیست.

ضمن اینکه تا آنجایی که به بنده مربوط می‌شود، من روی اعلام ائتلاف با حفظ هویت جریان‌های حاضر در این فهرست تأکید کردم که پذیرفته نشد. از سوی دیگر برخی گزارش‌ها حاکی از اعلام عدم تمایل ایشان به حضور نامزد روحانی در فهرست صدای ملت بوده است.

البته بنده روحانی بودن یا نبودن را ملاک انتخاب یا انتصاب نمی‌دانم بلکه معیار درست را شایستگی افراد می‌دانم و معتقدم هیچ لباسی، از جمله لباس روحانیت نه می‌تواند ملاک شایستگی باشد و نه ملاک عدم شایستگی.

شایستگی را در تقوا و صلاحیت عمومی و دانش و مهارت لازم برای انجام هر مسئولیتی از جمله نمایندگی مجلس می‌دانم. برای مردم شریف ایران در آزمون پیش رو آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

احمد مازنی
۷ اسفند ۱۴۰۲»

به گزارش دیدارنیوز، علی مطهری پیش از این گفته بود که در بین روحانیونی که کاندید شده بودند، هیچ روحانی شناخته شده‌ای که جاذبه لیست صدای ملت را بالا ببرد، پیدا نکردیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی