تیتر امروز

سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.
تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
پاسخ احمد مازنی به اظهارات بحث‌برانگیز

اگر جذابیت روحانیون برای رای‌آوری بیشتر از «مطهری» نباشد، کمتر نیست!

احمد مازنی، سیاستمدار اصلاح طلب و نماینده سابق مجلس در پاسخ به اظهارات علی مطهری در مطلبی با عنوان «جذاب‌تر از مطهری وجود دارد»، نوشت: تعداد قابل توجهی از روحانیون اعم از اصولگرا و اصلاح طلب و مستقل در عرصه انتخابات حضور دارند که اگر جذابیت آن‌ها برای رأی آوری بیشتر از مطهری نباشد، کمتر نیست.

کد خبر: ۱۶۱۹۶۴
۱۹:۰۱ - ۰۸ اسفند ۱۴۰۲

مازنی

دیدارنیوز _ سرویس سیاسی: نماینده سابق مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: تعداد قابل توجهی از روحانیون اعم از اصولگرا و اصلاح‌طلب و مستقل در عرصه انتخابات حضور دارند که اگر جذابیت آن‌ها برای رأی آوری بیشتر از علی مطهری نباشد، کمتر نیست.

احمد مازنی نوشت: «آنچه در ویدیوی جناب آقای دکتر مطهری در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا در مورد دلیل عدم استفاده از نامزد‌های روحانی در فهرست مورد حمایت ایشان مطرح شده خلاف واقع است.

تا آنجایی که بنده اطلاع دارم تعداد قابل توجهی از روحانیون محترم اعم از اصولگرا و اصلاح طلب و مستقل در عرصه انتخابات حضور دارند که اگر جذابیت آن‌ها برای رأی آوری بیشتر از آقای مطهری نباشد، کمتر نیست.

ضمن اینکه تا آنجایی که به بنده مربوط می‌شود، من روی اعلام ائتلاف با حفظ هویت جریان‌های حاضر در این فهرست تأکید کردم که پذیرفته نشد. از سوی دیگر برخی گزارش‌ها حاکی از اعلام عدم تمایل ایشان به حضور نامزد روحانی در فهرست صدای ملت بوده است.

البته بنده روحانی بودن یا نبودن را ملاک انتخاب یا انتصاب نمی‌دانم بلکه معیار درست را شایستگی افراد می‌دانم و معتقدم هیچ لباسی، از جمله لباس روحانیت نه می‌تواند ملاک شایستگی باشد و نه ملاک عدم شایستگی.

شایستگی را در تقوا و صلاحیت عمومی و دانش و مهارت لازم برای انجام هر مسئولیتی از جمله نمایندگی مجلس می‌دانم. برای مردم شریف ایران در آزمون پیش رو آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

احمد مازنی
۷ اسفند ۱۴۰۲»

به گزارش دیدارنیوز، علی مطهری پیش از این گفته بود که در بین روحانیونی که کاندید شده بودند، هیچ روحانی شناخته شده‌ای که جاذبه لیست صدای ملت را بالا ببرد، پیدا نکردیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی